Novi Alto će zvaničnu premijeru imati na sajmu automobila u Parizu ovog oktobra što dovoljno govori koliko Suzuki pridaje značaja ovom modelu, a da otvoreno ciljaju na odlične prodajne rezultate u Evropi govori i činjenica da je i dizajnerski ali i ponudom motora prilagođen evropskim ukusima.
Tako je jasno da izražena sličnost sa Nissan Microm ali i ostalim uspješnim modelima u ovoj klasi uopšte nije slučajna, s tim da se istovremeno Altu nemože osporiti niti doza originalne privlačnosti. Također, novi Alto nije namjenjen isključivo Evropi, već u suštini predstavlja Suzukijev projekat kompaktnog automobila koji je najmjenjen komercijalizaciji u cijelom svijetu. Tako će se Alto proizvoditi u Suzukijevim pogonima u Indiji, te će pored većine proizvedenih primjeraka koji će biti namjenjeni evropskim tržištima, značajan dio biti upućen i na tržišta Indije i ostalih tržišta koja su se dokazali kao veliki konzumenti ovakvih automobila.
Uz prostranu unutrašnjost, simpatičan dizajn i dokazan kvalitet Alto će se moći pohvaliti i potpuno novim 1,0-litarskim benzinskim motorom koji je u potpunosti izrađen od aluminija, te se uz odlične performanse ističe i vrhunskim ekološkim rezultatima, te sa emisijom CO2 od samo 109 g/km sa lakoćom zadovoljava vrlo zahtjevnu Euro 5 ekološku normu.
Također, uz Alto Suzuki će na sajmu u Parizu predstaviti i dva modela kojim želi istaći svoju pažnju i skoncentirsanost za smanjenje emisije štetnih gasova. Tako će u centru pažnje biti i SX4-FCV koji koristi GM-ovu tehnologiju gorivih ćelija, ali i Crossage koji za pogon koristi vrlo lagani sistem gorivih ćelija koji se hladi zrakom koji je inovacija britanske kompanije Inteligent Energy.