Noviteti
0

Subaru "zategnuo bore" na modelu Legacy

Piše: E. T.
U japanskoj automobilskoj kompaniji Subaru misle da još nije vrijeme za potpuno nov Legacy pa su iznutra i izvana adekvatno podmladili svoj aktuelni model srednje klase koji se prodaje u Sjevernoj Americi.

Osvježeni Legacy, koji sada pojedinim vanjskim detaljima podsjeća na aktuelnu Imprezu, Subaru će publici premijerno predstaviti za nekoliko dana na Sajmu automobila u Čikagu (SAD).

Novo "lice" automobila s kojim se Subaru bori za kupce koji svoj automobil traže u srednjoj klasi, krasi decentno redizajniran prednji kraj na kojem se, pored glavnih LED svjetala, opciono mogu dobiti i LED svjetla za maglu. Tu je i redizajnirana maska hladnjaka s hromiranim detaljima. Minimalne izmjene na zadnjem odbojniku zaokružene su drugačijim oblikom završetka izduvnog sistema. Potrebe za velikim promjenama nije bilo.

Unutrašnjost je sada obložena znatno kvalitetnijim materijalima, a ukupnoj udobnosti putnika svakako će pomoći i mnogo bolja zvučna izolacija. Redizajnirana je i centralna konzola, a display preko kojeg se upravlja multimedijalnim sistemom povećan je sa 6,2 na 6,5 inča. U opciji je i 8-inčni display s kojim stiže i navigacija, a u svakom slučaju sistem je kompatibilan s aplikacijama Apple CarPlay i Android Auto. Za potrebe putnika na zadnjim sjedištima predviđena su dva USB konektora na centralnoj konzoli.

Subaru ispod poklopca motora ovaj put nije mijenjao ništa. Poznati 2,5-litarski četverocilindarski benzinski boxer motor nudi 178 KS i 236 Nm najvećeg obrtnog momenta, a kupcima u SAD-u vjerovatno će se više svidjeti 3,6-litarski 6-cilindarski boxer motor koji raspolaže sa 260 KS i 335 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage u oba slučaja distribuira se na obje osovine, što je jedan od glavnih aduta Subarua. Ručni mjenjač nije u opciji, a s rekalibriranim amortizerima i upravljačkim sistemom Legacy će nuditi bolju ukupnu upravljivost.

Evropljanima u istoj klasi ostaje veoma sličan model Levorg s kojim je Subaru 2014. godine zamijenio Legacy za koji kažu kako je za ukus evropskih kupaca previše "amerikanizovan".

Vezani članci