Volkswagenova R ofanziva
0

Stigao najjači Scirocco

Sarajevo-x.com
Volkswagen je konačno i zvanično predstavio dugoočekivanu najsnažniju i najbržu verziju sportskog modela Scirocco, a skladno svojoj filozofiji ova verzija će biti označena slovom R, koje inače kod VW-a znači za klasu bolje performanse od GTI modela.

Pored izuzetno agresivnog izgleda ono što će odrediti Scirocco R kao odličan sportski automobil je prije svega već dokazani 2,0-litarski turbobenzinac koji je poznat iz prethodne generacije Golfa GTI. Ipak, za potrebe Scirocca R ovaj motor je značajno poboljšan i ojačan, pa će tako na prednje točkove isporučivati čak 265 KS i 350 Nm okretnog momenta.

Težak zadatak prenosa ove snage imaće prije svega proslavljeni DSG mjenjač sa dva kvačila i šest stepeni prenosa, a iz VW-a obećavaju da sa ovim mjenjačem Scirocco R ubrzava do 100 km/h za samo 6,5 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 250 km/h koja je ograničena elektronskom blokadom.

Ono što je kod ovakvog automobila mnogo važnije od pukog ubrzavanja po pravcima su odlične vozne osobine, a njih bi trebao obezbjediti elektronski XDS diferencijal, kao i posebno razvijen ovjes sa krućim oprugama i znatno tvrđim amortizerima u odnosu na one koji se ugrađuju na ostale modele Scirocca. Zaustavljanje bi trebalo biti jednako efikasno, i to prije svega zahvaljujući kapacitetnim kočnicama sa prednjim dikovima prečnika čak 345 mm i zadnjim prečnika 310 mm.

Također, u Volkswagenu su htjeli i vanjskim izgledom Scirocca R istaći da je riječ o zaista posebnom i vrlo sposobnom "hot hatchu“, što je uz odličnu osnovu bila garancija za vrhunski krajnji rezultat. Naime, sa agresivnijim prednjim odbojnikom, koji je dobio mnogo veće otvore za zrak ali i LED dnevna svjetla, te bočnim proširenjima i masivnijim zadnjim odbojnikom jasno je tek ovo pravi karakter dostojan Scirocca. Sportska nota istaknuta je i detaljima kao što su nova maska, krovni spojler, zatamnjena stop svjetla ali i neizbježni naplaci od lake legure prečnika 18 ili 19 inča, zavisno od želja kupca.

Unutrašnjost je dobila jednak sportski tretman, i to prije svega ugradnjom izrazito školjkastih prednjih sjedala koja bez sumnje odlično drže tijelo u oštrim zavojima. Izdašno je upotrebljen i aluminij za decentne umetke, a poseban ugođaj stvara upravljač sa zaravnjenim donjim dijelom i posebno dizajnirani instrumenti.

Cijena Scirocca R još uvijek nije poznata, a iz VW-a su najavili da u prodajne salone ovaj zaista poželjan VW dolazi u jesen ove godine.