U čast Stirlingu Mossu
0

SLR Roadster u ograničenoj seriji 722 S

Sarajevo-x.com
Dugo najavljivana verzija prestižnog Mercedesovog roadstera koji je razvijen u saradnji sa McLarenom konačno je ugledala svjetlo dana. Vrhunske performanse, ograničen broj primjeraka koji će se proizvesti i ekskluzivnost svakako će biti dovoljan mamac za dovoljno bogate.

U Mercedesu svoj SLR smatraju zaista posebnim automobilom, što on opravdano i jeste, te mu sa razlogom posvećuju posebne serije koje ga svrstavaju među najprestižnije automobile današnjice. Posljednja u nizu je 722 S verzija Roadster modela kojom je Mercedes-Benz imao namjeru podsjetiti na slavnu pobjedu 1955. godine na legendarnoj Mille Miglia utrci i odati počast slavnom vozaču Stirlingu Mossu i njegovom suvozaču Dennisu Jenkinsonu koji su u Mercedesu 300 SLR sa startnim brojem 722 došli do trijumfa.

Ovovremenski SLR McLaren Roadster 722 S predstavlja svojevrsnog nasljednika uspješne serije SLR takmičarskih automobila iz 50-ih godina prošlog stoljeća, a obilje inovativne tehnologije koja je usvojena iz takmičarskih automobila direktna je veza ovog SLR-a sa njegovim precima. Naravno, pored tradicije SLR 722 S nudi i vrhunske performanse, tačnije performanse zbog kojih spada među najsnažnije i najbrže kabriolete na svijetu. Osnova za takve osobine svakako je ručno izrađen motor u mercedesovoj maloj tvornici čuda, poznatijoj kao AMG. Ovaj put 5,5-litarski V8 sa prednabijanjem usisanog zraka ojačan je sa 626 KS na čak 650 KS, a ujedno je postignut mnogo bolji odziv na gas i ukupno znatno bolja i direktnija isporuka snage na točkove. Naravno, ova količina snage u roadsteru ovakvog pedigrea može značiti samo vrhunske performanse, pa je fascinantno ubrzanje do 100 km/h od samo 3,7 sekundi u potpunosti na nivou očekivanja. Također, u slučaju ovakvih automobila poznati sporazum o ograničavanju brzine na 250 km/h nema nikakvo značenje, pa se SLR 722 S zaustavlja tek na 335 km/h, što je brzina koju trenutno ne može ostvariti niti jedan serijski proizveden roadster.

Uz više snage i veću granicu mogućnosti prilagođen je i ovjes, koji je sada znatno tvrđe podešen, ali je i cijeli automobil spušten za dodatnih 10 milimetara. Također, mekani preklopni krov posebno je prilagođen i ojačan da podnese velike brzine za koje je SLR sposoban. Uz performanse i tehničke poslastice 722 S će se od ostalih SLR-ova isticati i po posebnoj kristalno-sivoj boji koja posebno ističe obline automobila, karbonskim otvorima za dovod zraka, posebnim naplacima i, naravno, odgovarajućim oznakama. I u unutrašnjosti 722 S će stvarati poseban ugođaj, i to zahvaljujući vrhunskom BOSE audio sistemu, i posebnom odabiru kožnih obloga. U svakom slučaju samo 150 primjeraka, koliko će biti proizvedeno u McLarenovim pogonima u Engleskoj, svakako će vrlo lako naći put do probirljive klijentele koja je uvijek znala cijeniti vrhunske performanse i ograničene serije koje nerijetko koštaju i dvostruko više od osnovnih modela.