Tri verzije
5

Škoda predstavila električni SUV Enyaq iV Sportline

D. B.
Škoda još nema svoju verziju Volkswagenovog električnog hatchbacka ID.3, ali je zato tu Enyaq iV koji je alternativa za ID.4.

Mnogi će reći da je Enyaq iV ljepši od modela ID.4, posebno kada Škodin električni SUV dolazi u Sportline opremi.

Novi Enyak iV se prodružuje modeima na konvencionalni pogon kao što su Superb Sportline i Kodiaq Sprtline, a nudi izbor između standardnih 20 i opcionih 21-inčnih felgi. Šasija je kruća, a električni SUV je spušten za 15 mm naprijed i 10 mm nazad.

Model se vizuelno razlikuje od nižih paketa opreme zahvaljujući brojnim sjajnim crnim detaljima eksterijera, pragovima u boji karoserije i Sportline oznakama. Zatamnjeni stražnji prozori su dio standardne opreme, kao i matrix LED prednja te full-LED stražnja svjetla sa sekvencijalnim pokazivačima smjera.

Škoda je promijenila i unutrašnjost, nebo i tapacirung su crne boje, dok je armaturna ploča presvučena sistetičkom crnom kožom sa sivim koncem i imitacijom karbonskog efekta.

Crna sportska sjedišta sa integrisanim naslonima za glavu su standardna te su presvučena Suede mikrofiberom sa sivim detaljima. Upravljač s ravnim donjim dijelom je presvučen kožom.

Škoda Enyak Sportline iV će biti dostupan ove godine sa stražnjim i pogonom na sva četiri točka ovisno da li se radi o verziji s jednim ili dva električna motora. Osnovni model će razvijati 177 KS, srednji 201, a najsnažniji model s dva motora ukupno 261 KS i 425 Nm obrtnog momenta.

Kada je riječ o dometu, osnovni model s pogonom na stražnje točkove će imati bateriju od 62 kWh i domet veći od 400 km. Srednji model s također stražnjim pogonom i beterijom od 82 kWh će moći preći više od 520 km, dok će Enyaq s dva motora i 82 kWh baterijom ponuditi domet veći od 500 km.

Sportline će biti najbliži model "čistokrvnom" RS-u koji će isporučivati 302 KS i 460 Nm obrtnog momenta. Očekuje se i GT verzija nalik coupeu koja će biti nešto skuplja.