Ljepša nego prije
8

SEAT predstavio osvježenu Ibizu: Više tehnologije i promjene dizajna

D. B.
Španska kompanija SEAT predstavila je petu generaciju superminija Ibiza prije nešto više od četiri godine, a sada je došlo vrijeme za osvježenje subkompaktnog hatchbacka.

S obzirom da prva verzija i dalje izgleda odlično uprkos činjenici da se pojavila na tržištu početkom 2017. godine, u SEAT-u nisu pravili velike promjene. One su primjetne na prednjem dijelu gdje sada čak i osnovni model ima LED tehnologiju za pojedine funkcije svjetala, dok je opciono moguće dobiti full-LED svjetla. SEAT-ov hromirani logo je urađen u dva tona, a paleta boja je proširena te sada uključuje Asphalt plavu i Sapphire plavu boju. Osim toga, tu su i tri nova seta felgi, dva veličine 17 te jedan veličine 18 inča. Promjene eksterijera zaokružuje ime modela ispisano ručno.

U unutrašnjosti se nalazi infotainment sistem s većim 8,25-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, a opciono je moguće dobiti 9,2-inčni ekran. Potpuno digitalni 10,25-inčni klaster je također tu, a u ponudi su i nove presvlake. Materijali u unutrašnjosti su kvalitetniji,, što se vidi i na armaturnoj ploči koja je sada mekša na dodir.

Hatchback iz B segmenta je dobio novi upravljač presvučen Nappa kožom u FR i Xcellence paketima, dok je u slučaju odabira paketa Style potrebno doplatiti. LED ambijentalno osvjetljenje različitih boja koje je integrisano u ventilacijske otvore na krajevima armaturne ploče kako bi stvaralo ugodnu atmosferu nalik onoj u skupljim modelima njemačkoj brendova.

Kada je riječ o pogonu, izbor je zaista bogat. Ponuda počinje od 1,0-litarskog trocilindričnog TSI motora koji razvija 95 KS i 175 Nm obrtnog momenta, a koji je uparen s petostepenim manuelnim mjenjačem. U snažnijoj konfiguraciji ovaj motor isporučuje 110 KS i 200 Nm obrtnog momenta, a moguće je birati između 6-stepenog manuelnog i sedmostepenog DSG mjenjača.

Najsnažniji motor je veći 1,5-litarski TSI koji nudi 150 KS i 250 Nm obrtnog momenta.

Također, dio ponude je i trocilindrični 1,0 TGI na prirodni gas (CNG) uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem, koji proizvodi 90 KS i 160 Nm obrtnog momenta.

Proizvodnja redizajnirane Ibize počet će u postrojenju Martorell u Španiji tokom trećeg kvartala ove godine, a isporuke se očekuju krajem ove ili početkom sljedeće godine.

U međuvremenu će osvježenu verziju dobiti i sestrinski model Volkswagen Polo.