Zategnuo bore
12

Renault predstavio redizajnirani Mégane, u ponudi i plug in hibridna verzija

E. L.
Osvježen Mégane četvrte generacije u evropske prodajne salone stiže početkom ljeta.

U nastojanju da ostanu konkurentni u povećem društvu automobilskih kompanija koje evropskim kupcima nude i dalje veoma popularne modele iz C segmenta, u Renaultu su predstavili redizajnirano izdanje modela Mégane. "Zatezanju bora“ podvrgnuta je cijela gama: od osnovnog do najsnažnijeg modela iza kojeg stoji odjel Renault Sport.

Budućim kupcima popularnog Renaultovog modela svidjet će se prednja i zadnja LED svjetla koja će biti standardna oprema i u osnovnom paketu opreme, a LED tehnologija korištena je i za prednja svjetla za maglu. U osvježavanje koje je vidljivo izvana spadaju decentne promjene na odbojnicima, više hromiranih detalja, novodizajnirane aluminijske felge i tri nove boje karoserije.

Novosti u kabini uključuju adaptivnu 10,2-inčnu digitalnu instrumentnu tablu. Tu je i 9,3-inčni uspravno postavljen display multimedijalnog sistema, a u Renaultu su poradili i na ergonomiji, pa su kontrole za grijanje/hlađenje putničkog prostora sada jednostavnije za korištenje. Pored retrovizora bez okvira, od drugog paketa opreme drugačije su i obloge vrata i sjedišta.

Najveće promjene ispod lima odnose se na uvođenje „plug in“ hibridne verzije koja se krije iza oznake E-Tech, a takav Mégane za pogon koristi četverocilindarski 1,6-litarski benzinski motor kojem asistiraju dva elektromotora. Prijenos snage povjeren je CVT mjenjaču, a kapacitet baterija (9,8 kWh) dovoljan je za prelazak do 65 kilometara bez asistencije benzinskog motora.

Renaultov poznati 1,3-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor čini osnovicu ponude i nudit će se s više nivoa snage (100, 115, 140 i 160 KS), a dizelska ponuda zasnovana je na 1,5-litarskom četverocilindarskom motoru sa 95 ili 115 KS. Automatski 7-stepeni mjenjač s dva kvačila (EDC) opciono će se nuditi u kombinaciji s turbobenzinskim motorom sa 140 KS, a verzija sa 160 KS neće se nuditi s ručnim 6-stepenim mjenjačem.

Na vrhu ponude ostaje sportska verzija R.S. čiji će 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor sada i u verziji uz koju ne ide dodatak Trophy raspolagati s 300 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta (420 Nm u kombinaciji s EDC mjenjačem). U serijskoj opremi „hardcore“ verzije R.S. Trophy ostaje čvršći Cup ovjes i mehanička ograničena blokada diferencijala, a spomenuti ovjes više se neće nuditi kao opcija uz standardni Mégane R.S.