Noviteti
0

Renault Clio-generacija 2004

Klix.ba
Clio je prošao kroz još jednu kuru poboljšavanja koja će mu pomoći da se ravnopravno nosi sa znatno mlađim suparnicima u modelskoj 2004. godini.

Clio II je postigao izuzetno uspješne prodajne rezultate. Od lansiranja na tržište 1998. godine prodano je preko 3.840.000 jedinica u svim varijantama, te je ostao jedan od tri najprodavanija kompaktna automobila u Evropi.

Clio Generation 2004 dolazi u čak 97 varijanti umjesto dosadašnjih 45, te je kupcima sada na raspolaganju puno veći broj opcija. Nova ponuda nudi tri osnovna paketa (Authentique, Dynamique and Privilége), pet paketa opreme (Pack, Confort, Confort Pack Clim, Sport and Luxe), dvije specijalne verzije (Initiale and Renault Sport), te čak deset agregata koji se ugrađuju (četiri dizelska i šest benzinskih). Ponudu zaokružuju tri prenosnika snage i to petostepeni ručni, petostepeni robotizirani i četverostepeni proaktivni automatik.

I u unutrašnjosti se osjeća znatno poboljšana kvaliteta i kavalitete ugrađenih materijala. Tako će u Authentique paketu dolaziti "Creps Toucan" unutrašnjost koja neće tako lako dati do znanja da se radi o najjeftinijoj opciji. Unutrašnjost "Graphic Night" koja sa sobom nosi kromirane ručke na vratima, metalik sive sigurnosne pojaseve te još neke detalje je rezervisana za Dynamique stepen opremljenosti. Paket Privilége karakterišu svijetle boje sa "Vertigo" elementima i velurnim "Unix" oblogama. Initiale varijanta naravno daje osjećaj najvećeg i vrhunskog luksuza, posebno zahvaljujući "Nutmeg" oblogama i presvlakama od alcantre i najfinije kože i drvenim umecima nalik na one u Vel Satisu. Ovi dijelovi drveta su mjesto našli čak i na volanu, mjenjaču i instrumentnoj tabli.

Također osjećaj pripadnosti većoj klasi podupiru i novi instrumenti koji najviše podsjećaju na one iz Méganea a između njih je dodan i novi digitalni zaslon. Clio Generation 2004 od sada u svim paketima opremljenosti dolazi sa vozačkim sjedištem podesivim po visini, te električnim ostvaranjem zadnjih stakala na petovratnim Luxe-Privilége i Initiale verzijma.

Dizelska ponuda je proširena pojačanom 1.5 dCi verzijom koja sada razivija 100 KS pri 4000 okr/min i 200 Nm pri 1900 okr/min. Ovaj motor sigurno je pruža izuzetne vozačke užitke i to od najnižih brzina zahvaljujući multi-vane turbopunjaču promjenjive geometrije koji obezbjeđuje preko 90% obrtnog momenta već od 1500 okr/min. Uz sve ovo zapanjujuća je prosječna potrošnja od samo 4.3 litre u kombinovanom režimu vožnje.

Povećanje snage je doživio i izvrsni 2.0 litreni atmosferac, te sada izbacuje brutalnih 182 KS pri 6500 okr/min, dok je obrtni moment od 200 Nm sada dostupan već od 5250 okr/min, što je 150 okr/min prije nego na prethodnom modelu. Clio Sport i dalje nudi izuzetne užitke u sportskoj vožnji, te je i ovjes koji je ionako bio izuzetan doživio poboljšanja kako bi još kvalitetnije ispunjavao zahtjeve kako sportske tako i udobne vožnje.

Clio Renault Sport Generation 2004 predtavlja i nove Michelin Pilot Exalto (205/45 R16) pneumatike, koje su veće i dizajnirane za optimalnu trakciju. Clio 2.0 16V je sada napokon opremljen dvostrukim i naravno kromiranim ispušnim cijevima koje podsjećaju na one montirane na ekstremnu V6 varijantu i čiji je nedostatak na prethodnim modelima mnogima smetao.

Dileri Renaulta će u Francuskoj početi primati narudžbe za osvježenog Clia već od novembra ove godine, dok će 1.5 dCi motor od 100 KS i Sport verzija na tržište doći tek u januaru 2004. godine.