Puma se vratila: Ford predstavio novi kompaktni crossover

Puma se vratila: Ford predstavio novi kompaktni crossover
43
D. B.
26.6.2019. u 08:25
4
komentara
43

dijeljenja
1/30
2/30
3/30
4/30
5/30
6/30
7/30
8/30
9/30
10/30
11/30
12/30
13/30
14/30
15/30
16/30
17/30
18/30
19/30
20/30
21/30
22/30
23/30
24/30
25/30
26/30
27/30
28/30
29/30
30/30
Nekada je Ford Puma bio mali i pametno dizajniran coupe s pogonom na prednje točkove, a sada se to ime vratilo na tržište, ali u drugačijoj formi.
Puma je sada mali i također pametno dizajniran kompaktni crossover kod kojeg je Fordov aktuelni dizajnerski jezik došao do punog izražaja, kako unutra tako i izvana.

Većih iznenađenja nema jer je Ford već najavio ovaj model ranije ove godine, a primjetna je i veza s novom Fiestom. Modeli dijele platformu, a Puma je preuzela dosta dizajnerskih karakteristika od nove Fieste s tim da je više odignuta od tla. Na početku prodaje će biti dostupna s paketima opreme Titanium i ST-Line.

Unutrašnjost nalikuje na onu u Fiesti sve dok se ne pogleda stražnji dio automobila jer su Pumine proporcije omogućile više prostora u prtljažniku tako da zapremina iznosi 456 litara. Prisutno je duplo dno s tim da donji dio omogućava različite konfiguracije, kao i odvod za lakše čišćenje.

Puma je bogato opremljena tehnologijom te je dobila aktivni tempomat, automatsko kočenje, sistem detekcije pješaka, pomoćni sistem za održavanje vozila u traci, Fordov CoPilot360 ograničeno autonomni sistem koji može funkcionisati u uslovima gradske gužve kada je potrebno često kretati i zaustavljati vozilo. Stražnja široka kamera omogućava pogled na okolinu od 180 stepeni i to je prvi put da se ova tehnologija našla u ovom segmentu. Dio standardne opreme su Android Auto i Apple CarPlay sistemi. Njima se upravlja putem 8-inčnog centralno postavljenog ekrana osjetljivog na dodir, a tu je i 12,3-inčni digitalni ekran umjesto instrument klastera. Ozvučenje je odlično zahvaljujući stereo sistemu s 10 zvučnika, a kupci mogu dobiti i sjedišta s funkcijom masiranja.

Pumu će pokretati 1,0-litarski EcoBoost trocilindrični motor uparen sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom koji će isporučivati 123 ili 153 KS. Kasnije će se pojaviti i dizelska verzija, ali će svaka imati pogon na prednje točkove, dok pogon na sva četiri točka neće biti opcija.

Prodaja u Evropi počinje do kraja godine, a cijene će biti poznate nešto kasnije.
Prijavi grešku


Komentari (4)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...