Do sada to nije bila taktika Jaguara, pa nije ni čudo kako gomila X-type modela stoji neprodana na lager listi ovog proizvođača.
Ali stižu dobre vijesti za Jaguar i njegove poklonike jer od septembra na tržište dolazi X-type koji troši “neplemenitu” naftu i to sa 2.0 litrenim agregatom po istoj cijeni po kojoj se prodaje i 2.0 litreni benzinac.
Prema očekivanjima X-typeov dizelaš posjeduje mnogo zajedničkih osobina sa 2.0 litrenim TDCi turbodizelom koji se ugrađuje u Ford Mondeo. Ovaj motor u Jaguaru razvija solidnih 128 KS te kao dobra strana, pored snage, se navodi i niska emisija štetnih tvari od samo 150g/km.
Performanse ovako pokretanog Jaga i nisu baš zaprepaštujuće ali sa maksimalnom brzinom od oko 190 km/h i ubrzanjem do 100 km/h za 9.5 sekundi neće baš biti ni “smetalo” na autoputevima.
Za one kojima ovaj dizel ne predstavlja dovoljno riješenje od sredine iduće godine u ponudi će se naći 2.7 litreni twin-turbo dizelaš koji će obezbjediti uvjerljivije performanse a i ušutkati tradicionaliste kojima dizel u jednom Jaguaru predstavlja pravo svetogrđe.