Oživljavanje legende
11

Produkcijski Ford Shelby GR-1 pokretat će V8 motor s više od 700 konjskih snaga

Klix.ba
Sve su prilike da će podsjetnik na čuveni Shelby Daytona Coupe iz 1964. godine uskoro dobiti i svoju produkcijsku verziju.

Konceptni aluminijski Shelby GR-1 publici je prvi put predstavljen na prestižnoj izložbi Pebble Beach Concours d'Elegance prije skoro 15 godina, ali su u Fordu tada bili previše zaokupljeni modelom GT pa za GR-1 nije bilo prostora za uvođenje u proizvodnju.

U međuvremenu, iz kompanije Superformance stigla je vijest o potpisivanju ugovora s Fordom i Shelbyjem o mogućnosti brojčano ograničene produkcije automobila kojim bi se oživio legendarni model Shelby Daytona Coupe.

Izvršni direktor kompanije Lance Stander otkrio je da produkcijski Ford Shelby GR-1 neće pokretati 6,4-litarski V10 motor koji je bio ugrađen u originalnom konceptnom modelu, a alternativno rješenje bit će kompresorom potpomognut V8 motor s više od 700 konjskih snaga koji je Ford prije nekoliko dana predstavio u "über" Mustangu Shelby GT500.

Stander je potvrdio da će GR-1 za prijenos snage na podlogu koristiti isti Tremac automatski mjenjač s dva kvačila koji Ford isporučuje u kombinaciji sa spomenutim Mustangom, a dobra vijest za tradicionaliste je i GR-1 u kombinaciji s novorazvijenim ručnim 6-stepenim mjenjačem.

Superformance neće proizvesti više od 325 primjeraka, a aluminijska karoserija kupcima će se ponuditi obojena ili samo polirana kao na konceptnom modelu.