Distribucija snage na podlogu vrši se preko 7-stepenog ručnog ili novorazvijenog 8-stepenog automatskog mjenjača koji je za 4 kilograma lakši od 6-stepenog mjenjača koji se ugrađuje u aktuelnu Corvettu Stingray.
U prilog novom automatskom mjenjaču ide i reduciranje potrošnje goriva za oko 5 posto. Chevrolet u opcionoj opremi za Corvettu nudi karbonske aerodinamičke karoserijske komponente koje uključuju prednji usmjerivač zraka, usisnik na poklopcu motora, veći zadnji spojler i šire zadnje blatobrane.
Uz gume Michelin Pilot Super Sport Cup (dimenzija 285/30 ZR 19 naprijed i 335/25 ZR 20 nazad) i karbonsko-keramičke kočnice, kupac za Z06 može naručiti i aerodinamički kit Z07 uz koji Corvetta ima nivo prijanjanja na podlogu kakav do sada nije imao nijedan produkcijski automobil koji je napravljen u General Motorsu.
Među bogatu serijsku opremu spada i pomični krov od karbona uz koji je ukupna čvrstoća automobila u odnosu na prethodnu generaciju povećana za 60 posto. Prvi primjerci u prodajnim salonima očekuju se početkom naredne godine.