Lavovski posao
620

Predstavljen novi Peugeot 508: Automobil za kojim će se okretati

Klix.ba
Peugeot je predstavio drugu generaciju svog najvećeg modela 508 koji će publika uživo moći vidjeti na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi. Jedno je sigurno: Novi 508 izgleda odlično.

Sedam godina nakon predstavljanja prve generacije modela 508 u Peugeotu su skinuli veo s druge generacije koja osim iste brojčane oznake nema mnogo dodirnih tačaka s osrednje zamišljenom i osrednje uspješnom prvom generacijom.

Ovakav kakav je sada, novi 508 mogao bi biti prvi izbor i kupcima koji do sada nisu razmišljali o kupovini automobila koje proizvodi Peugeot, a u francuskoj automobilskoj kompaniji napravili su automobil kojim upečatljivo dokazuju da vrijeme klasičnih trovolumenskih karoserija D segmenta nije prošlo.

Za 80 milimetara kraći, 60 milimetara niži i 20 milimetara širi od prethodnika, novi 508 karakterišu izuzetno atraktivni karoserijski detalji među koje spadaju i stakla na vratima bez okvira. U prilog praktičnosti ide povećana zapremina prtljažnika (sada 487 litara) koja s preklopljenim naslonima zadnjih sjedišta raste do 1.537 litara.

Posljednjom iteracijom originalnog rješenja koje u Peugeotu nazivaju "i-Cockpit" vozač opet dobija manji promjer upravljača i pogled na 12,3-inčnu TFT instrumentnu tablu iznad njega, a tu je i centralno smješten 10-inčni display multimedijalnog sistema. U zavisnosti od paketa opreme kupci će u kabini automobila moći računati na kožu, alkantaru i panele od pravog drveta.

Peugeot 508 u početku će biti ponuđen s 1,6-litarskim četverocilindarskim turbobenzinskim motorom sa 180 i 225 KS, a prijenos snage povjeren je 8-stepenom automatskom mjenjaču. Manji turbodizelski 1,5-litarski motor nudi 130 KS, a s većom dvolitarskom opcijom stiže 160 i 180 KS. Osim najslabije turbodizelske opcije uz koju će se nuditi i ručni 6-stepeni mjenjač, ostali motori u ponudi kombinovani su s automatskim 8-stepenim mjenjačem. Hibridna verzija trebala bi biti spremna naredne godine, a u Peugeotu naglašavaju da je smanjenju prosječne potrošnje goriva svih modela doprinijela i adekvatna "dijeta" s kojom je novi 508 u odnosu na prethodnika lakši za blizu 70 kilograma.