Sa stražnjim pogonom
22

Predstavljen Mercedes-AMG GT 43, razvija 421 KS

D. B.
Mercedes-AMG je predstavio novu ulaznu verziju sportskog modela GT.

Riječ je o modelu koji je V8 zamijenio četverocilindričnim motorom, a koji razvija 421 KS uz pomoć električnog turbopunjača. Mercedes-AMG GT 43 je ostao i bez pogona na sva četiri točka te je dostupan isključivo sa stražnjim pogonom. Također, dobio je redizajnirani bodykit koji ga razlikuje od snažnijih verzija.

Prvi četverocilindrični AMG GT u historiji opisuje se kao automobil za puriste. Iako će neki reći da mu "nedostaje snage" iz Mercedesa kažu da je riječ o izuzetno agilnom automobilu u zavojima s ekstremno dinamičnim upravljanjem, koji obećava mnogo zabave u vožnji zahvaljujući lakšem motoru i stražnjem pogonu.

Ispod duge haube je smješten manji 2,0-litarski četverocilindrični motor uparen s električnim turbopunjačem pogonjenim izduvnim gasovima, kao i 48V blagim hibridnim sistemom. Motor je kombinovan isključivo s devetostepenim automatskim mjenjačem, putem kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove.

Motor razvija 421 KS i 500 Nm obrtnog momenta, dok električni motor osigurava dodatnih 14 KS. To znači da GT 43 isporučuje 41 KS više u odnosu na mehanički povezani SL 43 roadster i 54 KS manje u odnosu na model GT 53 s V8 motorom.

Ulazni AMG GT ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,6 sekundi i stiže do maksimalnih 280 km/h. Ubrzanje je slabije za 0,7 sekundi u odnosu na Mercedes-AMG A 45 S 4Matic s pogonom na sva četiri točka, koji ima istu snagu.

U Mercedesu ne žele da ljudi miješaju GT 43 s modelima GT 53 i GT 63 koji imaju V8 motore pa su se zbog toga odlučili na vizuelne razlike. Redizajnirani prednji branik je ostao bez ekstenzije prednje maske te sadrži veće međusobno povezane usisnike. Prednji i stražnji blatobrani su uži i kombinovani su s manjim bočnim otvorima. Stražni branik ima "čišći" dizajn bez vertikalnih otvora, dok sjajni crni difuzor sadrži i četiri okrugla završetka izduvnih cijevi umjesto trapezoidnih.

Oni koji žele dodatno "začiniti" dizajn eksterijera mogu odabrati različite AMG-ove opcije za felge veličine do 21 inča, dok se standardni model vozi na 19-inčnom setu. U ponudi je i fiksno stražnje krilo, različiti paketi koji uključuju hrom visokog sjaja te crni ukrasi.

AMG GT 43 u unutrašnjosti ima 12,3-inčni digitalni instrument klaster i 11,9-inčni ekran osjetljiv na dodir za MBUX infotainment sistem. Standardna AMG sportska sjedišta su presvučena Nappa kožom, no kupci mogu naručiti i opciona AMG Performance sjedišta. Naravno, mnogo više opcija je dostupno u Manufaktur programu personalizacije.

Gledajući šasiju, GT 43 ima uži trag točkova u odnosu na GT 53 i GT 63, standardno je opremljen kompozitnim kočnicama i ovjesom s čeličnim oprugama s pet karika za prednju i stražnju osovinu, aluminijskim amortizerima i laganim spiralnim oprugama. Sofisticiranija AMG Ride Control šasija je opcija, kao i sistem upravljanja na stražnjim točkovima. AMG Dynamic Plus paket dodaje dinamične nosače motora, elektronski kontrolisano zaključavanje stražnjeg diferencijala, dodatni Race mod vožnje, aktivnu aerodinamiku za podvozje i žuta kočiona kliješta.

Vezani članci