Radi se o automobilu s dugim međuosovinskim rastojanjem koji je dizajniran tako da dobije VPAM VR10 certifikat, a to znači da zadovoljava najviši nivo balističke zaštite za civilno vozilo, odnosno da može izdržati vatru iz naoružanja i eksplozije. Stoga je ovaj model pogodan za poltičare, državnike i javne ličnosti.
Umjesto da integrišu zaštitne materijale u standardnu S-Klasu, inžinjeri su modificirali cijelu karoseriju kako bi Guard bio otporniji i sigurniji nego ikad prije. Debljina prozora iznosi 10 centimetara, a automobil ima Michelin PAX gume koje se mogu koristiti do 30 kilometara nakon pucanja.
Ostale promjene u poređenju sa standardnom S-Klasom uključuju hidraulične podizače prozora što znači da će funkcionisati i ako elektronika zakaže tokom napada. Mercedes je također rekalibrirao mjenjač i upravljač kako bi se automobil bolje nosio s dodatnom težinom. Guard je težak oko 4,2 tone, a pokreće ga V12 motor iz Maybacha S680 koji u ovom slučaju razvija 604 KS i 830 Nm obrtnog momenta. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 190 km/h.
Osnovna cijena iznosi 547.000 eura, a automobil je moguće dobiti s četiri i pet sjedišta, zajedno s rezervoarom kisika. Za proizvodnju jednog automobila je potreban 51 dan.