Noviteti
203

Posjetitelji Jahorine testirali najnovije modele Mercedes Benz automobila

Piše: L. Č.
(Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba)
Danas je u prostorijama hotela Vučko na Jahorini održana prezentacija najnovijih modela automobila kompanije Mercedes Benz, a svi prisutni su, u okviru događaja nazvanog "Mercedes Benz Winter Driving Experience" imali priliku isprobati i testirati neke od modela A, C i E klase.

"Željeli smo da naša vozila prezentujemo ljudima kako bi i naši kupci i potencijalni kupci isprobali najnovije Mercedes Benz modele. Želja nam je da se ljudi provozaju našim automobilima i zaista osjete šta je to Mercedes Benz vozilo. Drago nam je da je ovaj događaj organizovan u sklopu otvaranja zimske sezone na Jahorini i nadamo se da će se danas svi lijepo družiti i zabaviti", kazala je Ena Skenderagić, ispred kompanije STARline.

Kompanija STARline je direktni ugovorni partner Daimler AG za područje Bosne i Hercegovine od 1. aprila 2014. godine. Njihov prodajno servisni centar možete pronaći u Vogošći, a u njemu radi 25 školovanih uposlenika koji su vrhunski poznavaoci Mercedes Benz vozila. U STARlineu, kako ističu, poštuju Mercedes Benz standarde, te nude kompletnu prodajno servisnu uslugu, kao i program Mercedes Benz putničkih i komercijalnih vozila.

Na današnjoj su prezentaciji predstavljeni najvažniji modeli kompanije Mercedes Benz kroz nekoliko klasa. Tako je, primjerice, na bh. tržištu izuzetno popularna A klasa 180 CDI, nazvana i "puls nove generacije". Novom generacijom B klase nastao je automobil koji "kombinuje sportski štih sa visokim stepenom sigurnosti, komfora i praktičnosti". CLA klasa je "neukroćeni, četvorovratni kupe", model kojim Mercedes Benz postavlja nove standarde u izražajnom avangardnom dizajnu, dok je, primjerice, slogan za novu C klasu da "najbolje nema alternativu", a njegov je stil "sportski, emocionalan i impresivan". E klasa je opisana kao "najbolja biznis limuzina u top formi", dok je S klasa "ostvarena vizija i predstavlja uzor u paleti Mercedes Benz automobila kao posljednja generacija."

Početak kompanije Mercedes Benz seže u osamdesete godine 19. stoljeća, kad su Gottlieb Daimler i Karl Benz neovisno radili na izumu vozila pokretanih motorima sa unutrašnjim izgaranjem. Vođeni istom idejom, uskoro su udružili snage i počinje priča koju danas poznajemo pod imenom Daimler AG. Naziv Mercedes potječe iz 1900. godine kada je austrijsko mađarski diplomata i trgovac automobilima Emil Jelinek od Daimlerove kompanije naručio 36 automobila, te zatražio da se nazovu po njegovoj kćerki Mercedes Jelinek. Godine 1902. ime Mercedes je zaštićeno kao naziv marke, dok je trokraka zvijezda koja simbolizira Daimlerova ideju o proizvodnji vozila - zemljom, vazduhom i vodom, kao zaštitni znak uvedena 1909. godine, a od 1910. godine se njom označavaju svi proizvodi kompanije.

Osnovne ideje vodilje su zadržane i do današnjeg dana, a to su: kvalitet, komfor, sport, inovativnost, dizajn, sigurnost i održivost, te danas Mercedes Benz automobili nude najviši nivo kvaliteta, vrhunski inžinjering i emocionalni dizajn.