Još zapremine i cilindara
13

Porsche predstavio još snažniju GTS verziju dvojca Boxster/Cayman

E. L.
GTS verziju iz Serije 718 u ovom slučaju pokreće neznatno slabija verzija 4-litarskog 6-cilindarskog atmosferskog boxer motora koji Porsche ugrađuje u najsnažniji Cayman GT4.

Porscheove izvrsne modele 718 Cayman GTS i 718 Boxster GTS pokreće centralno smješten 2,5-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor s 365 KS, ali u Stuttgartu su u međuvremenu pripremili još uzbudljivije GTS verzije spomenutog dvojca koje pokreće 4-litarski 6-cilindarski atmosferski boxer motor s 400 konjskih snaga i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Ljubiteljima tradicionalnih rješenja svidjet će se kombinacija centralno smještenog atmosferskog motora i ručnog 6-stepenog mjenjača, a Porsche je uz snažnije GTS verzije bez doplate pripremio crne 20-inčne felge, mehaničku ograničenu blokadu diferencijala i adaptivni ovjes. U odnosu na slabije verzije poboljšane su i kočnice, a u tamnoj kabini koja je obložena kombinacijom kože i alkantare dominiraju izrazito profilisana sjedišta.

S motorom koji je 20 KS slabiji od verzije koju Porsche ugrađuje u najsnažnije modele iz Serije 718 (Cayman GT4/Spyder), GTS u obje karoserijske verzije od 0 do 100 km/h stiže za 4,5 sekundi i razvija 293 km/h. Početna cijena u Njemačkoj iznosi 81.926 eura.