Hatchback zategnuo bore
20

Peugeot predstavio osvježene modele 208 i e-208

D. B.
Nakon što je proglašen najprodavanijim automobilom u Evropi 2022. godine, Peugeot 208 je s trona skinuo legendarni Volkswagenov Golf, a također je bio i najpopularniji model na svom domaćem tržištu. Kako bi održao snažan prodajni momentum, Peugeot je osvježio subkompaktni model za modelsku 2024. godinu.

Na fotografijama u galeriji zapravo je prikazan potpuno električni E-208, no verzija s benzinskim motorom je dobila ista poboljšanja eksterijera i unutrašnjosti.

Prije nekoliko mjeseci smo vidjeli promjene koje je doživio osvježeni model 2008, a sada je i supermini dobio Peugeotov novi logotip. Motiv tri kandže je naglašen u flagship GT paketu upreme gdje se poznati svjetlosni potpis nastavlja u full-LED prednja svjetla stvarajući vizuelnu vezu s vertikalnim linijama branika. Rešetka hladnjaka ima nešto drugačiji uzorak te dolazi sa detaljima u boji karoserije kako bi se bolje "uklopila" u branik,

Novi lice je originalno predstavljeno s dolaskom 9x8 endurance trkaćeg automobila prije nego su redizajnirani 508 sedan i karavan postali prvi cestovni automobili koji su usvojili redizajniranu prednju masku. Peugeot je pripremio nove 16 i 17-inčne felge s dvobojnom završnom obradom i novim logotipom. Boja koja se koristi za logotip je nova Basalt siva, dok slovo "E" kod potpuno električnog modela dolazi u plavoj i bijeloj boji.

Unutrašnjost je uglavnom poznata i zadržana, što i nije loše jer je 208 već imao jednu od najmodernijih unutrašnjosti u segmentu zahvaljujući i-Cockpitu. Svi paketi opreme uključuju 10-inčni ekran osjetljiv na dodir, dok digitalni instrument klaster iste veličine ima novi dizajn, ali i 3D efekt u slučaju GT modela. Osnovni Active paket i dalje posjeduje analognu instrument tablu te 3,5-inčni display.

Ostale promjene uključuju novo ambijentalno osvjetljenje kod modela 208 GT, dok verzije opremljene 6-stepenim manuelnim mjenjačem dobijaju redizajniranu ručicu mjenjača. Verzije s automatskim mjenjačem zadržale su stari selektor koji je prisutan od početka 2022. godine. Upravljač je također unaprijeđen, sadrži novi logotip, a konac je opciono dostupan za model GT, koji također dobija i Adamite zelene detalje na naslonima za ruku i armaturnoj ploči.

Promjene u unutrašnjosti zaokružuju dodatni USB portovi, a 208 Allure i GT su dobili tri USB-C porta, dva naprijed i jedan nazad, kao i USB-A port nazad. Facelift također posjeduje moćniji bežični punjač (od 5 do 15W), koji je standardan u GT modelu te opcija za Allure. Kamere veće rezolucije dodatno olakšavaju parkiranje.

Što s etiče motora, osnovni model pokreće 1,2-litarski trocilindrični motor koji razvija 75 KS i koji je uparen s petostepenim manuelnim mjenjačem, a snaga se prenosi na prednje točkove. Snažnija verzija motora koja isporučuje 100 KS uparena je sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Naručivanjem modela 208 s blagim hibridnim pogonom koji razvija 100 ili 138 KS dobija je 6-stepeni automatski mjenjač s duplim kvačilom.

Model e-208 pokreće električni motor koji razvija 156 KS i koji napaja baterija kapaciteta 51 kWh, a domet iznosi 400 kilometara. Podržano je 100 kW punjenje, tako da se baterija od 20 do 80 posto kapaciteta napuni za manje od 25 minuta. U slučaju 7,6 kW punjenja, proces traje 4 sata i 40 minuta. Još sporije 3,2 kW punjenje traje 11 sati i 10 minuta.

Prodaja obnovljenog Peugeota 208 počinje u novembru. Od lansiranja ove generacije krajem 2019. godine prodano je gotovo milion primjeraka.