Prije svega, najveća novost koju je Targa dobila, i koja je osnovni detalj raspoznavanja Targe od ostali 911-ki je stakleni krov. Ovaj put riječ je o staklenoj površini od 1,54 kvadratna metra koja je izvedena iz dva dijela. Naravno, prvi dio je klizna površina iznad putnika koja u sunčanim danima omogućava osjećaj vožnje kabrioleta, dok je nastavak staklene površine u jednom dijelu sa zadnjim vjetrobranom.
Kliznom dijelu je za otvaranje u krajni položaj potrebno samo sedam sekundi, nakon čega putnici mogu uživati u pogledu kroz otvor površine 0,45 kvadratnih metara. Uz klizni krov kao standardni dio opreme sada dolazi i pokrivač koji također pokretan elektro motorima, te se može navlačiti nezavisno od staklenog krova. Također, cijela staklena površina dolazi sa posebnim staklom koje smanjuje zasljepljivanje ali koje ima i filter UV zračenja, pa i prilikom prevrućih dana u Targi ne bi trebalo biti neugodno.
U poređenju sa standardnim Carrerama, Targa je nešto sporija zbog povećane težine, pa u odnosu na Carreru ima tri stotinke slabije ubrzanje od 0 do 100 km/h. Slično je i na maksimalnoj brzini, pa dok u Carreri S ubrzanje prestaje na 302 km/h, Targa 4S će svoj vrhunac doseći na 297 km/h.
Uz mnogo moderniji i elegantniji izgled, dobre vijesti su da je i Targa sada dobila snažnije i modernije motore sa direktnim ubrizgavanjem, 7-stepeni mjenjač sa dvostrukim kvačilom ali i Porsche Traction Management sistem koji je zamjenio klasični pogon na sve točkove.