Spreman za puni galop
0

Novi Mustang podiže uloge

Sarajevo-x.com
Ford je na Los Angeles Motor Show-u predstavio najnoviju generaciju najomiljenijeg američkog muscle cara. Mustang u novom izdanju je dobio mnoštvo poboljšanja koja će mu dati snage da se ravnopravno bori sa novopridošlom konkurencijom.

Kao što se moglo i očekivati novi Mustang i nije baš u potpunosti nov, s obzirom da je osnova još uvijek aktuelnog modela zadržana, ali količina novosti i poboljšanja ipak dozvoljava da se o njemu govori kao o pravom novitetu.

Dizajn koji je prepoznatljiv u toj mjeri da je postao sinonim za famozne muscle car američke automobile je u najmanjoj mjeri zahtjevao korjenite promjene, pa je uz nekoliko vrlo dobrih detalja samo detaljnije dorađen. Prije svega ističu se prednja svjetla koja su zadržala slične obrise koje su imala do sada, ali sa razlikom da su sada pokazivači smjera također smješteni u njihovom kućištu. Prednjim dijelom i dalje dominira izrazito dugačak poklopac motora, ali i velika maska sa svjetlima za maglu. Ta svjetla su sada znatno manja, pa je ukupan utisak prednjeg dijela znatno bolji i otkriva pravi Mustang modernog doba.

Ukupno gledano, Mustang sada izgleda znatno zrelije i dostojnije svog imena, a zanimljivo je da će uz dizajnerske novosti kupce privlačiti i sa tri karoserijske verzije. Tako će u ponudi već u samom početku biti kupe, kabriolet i kupe sa staklenim panoramskim krovom.

Da epitet muscle cara nije tu tek zbog dobrog izgleda trebali bi potvrditi dva motora koji će biti u ponudi. Osnovni model će biti pogonjen poznatim V6 motorom, a od jače verzije razlikovaće se tako što svjetla za maglu kod njega neće biti smještena u masku, nego u donji dio prednjeg odbojnika. Naravno, najpoželjniji Mustang biće GT model sa 4,6-litarskim V8 motorom koji proizvodi 315 KS.

Uz snagu u Fordu ističu da će novi Mustang zahvaljujući većim točkovima ali i detaljnije podešenom ovjesu biti znatno dinamičniji i uglađeniji u vožnji, a što mogu zahvaliti inžinjerskom razvoju na takmičarskim stazama.

Veliku reviziju pretrpjela je i unutrašnjost Mustanga. Naravno, i dalje je riječ o potpuno američkom okruženju gdje se ljubitelji evropskog kvaliteta i dizajna i neće osjećati najugodnije, ali je u svakom slučaju bolje nego što je to slučaj u aktuelnom modelu. Opcije kao što su 125 boja osvjetljenja unutrašnjosti i instrumenata za personalizaciju unutrašnjosti zaista se rijetko sreću i u mnogo skupljim automobilima, dok će bogatije opremljena centralna konzola sa materijalima mekanim na dodir znatno poboljšati ugođaj boravka.

U svakom slučaju u Fordu su ubjeđeni da su stvorili još jedan Mustang koji će postati klasik, a sa znatnim unaprijeđenjima američka filozofija gradnje sportskih automobila sve je bliža i probirljivim Evropljanima.