Na futuristički oblikovanoj karoseriji primjetne su i tradicionalne Jaguarove dizajnerske linije poput prepoznatljive maske koja godinama krasi sve "mačke."
Upotrebom aluminija i kompozitnih materijala na komponentama šasije i karoserije dobivena je težina od samo 1500 kg koja u potpunosti omogućava iskorištavanje snage V6 agregata a pogotovo njegovog obrtnog momenta.
Za pogon je odabran začudo jedan dizel! Iako je to trn u oku svim tradicionalistima, svojim kvalitetima koji se očitavaju u 230 KS i kamionskih 500 Nm obrtnog momenta ostvarenih iz 2.7 litra zapremine, začepiti će usta i onim najvatrenijim zagovornicima "plemenitog" benzina.
Lakoća karoserije i snaga motora se izražavaju i u ubrzanju od 0 do 100 km/h koje traje nepunih šest sekundi, dok je maksimalna brzina morala biti obuzdana elektronikom na 250 km/h.
Aluminijska šasija koncepta RD-6 je veoma slična onoj na na prestižnom XJ modelu te, zahvaljujući istoj tehnologiji gradnje, posjeduje iste kvalitete na polju čvrstoće, sigurnosti i lakoće.
Prednji farovi predstavljaju najmoderniju interpretaciju prepoznatljivih dvostrukih rasvjetnih tijela, a i ta prednja i zadnja koriste sve popularniju i ekstravagantnu LED tehnologiju.
RD-6 se kotrlja na 21 colnim felgama koje su namjenjski za ovaj koncept izlivene iz čistog aluminija. Obuvene su u istoj mjeri ekskluzivne i specijalne Pirelli gume veoma niskog profila i to 255/30 R21 naprijed i 275/30 R21 nazad.
Ne treba ni spominjati da su u unutrašnjosti korišteni najskuplji i najkvalitetniji materijali koji su trenutno dostupni na svijetu koji, ukomponovani sa izvrsnim dizajnom i ergonomijom, daju jedinstven ugođaj.