Kompaktna limuzina
0

Nova Hyundai Elantra stigla u Bosnu i Hercegovinu

E. Z.
Ova godina za Hyundai je definitivno godina noviteta, pa nakon i10, i20, i30, Kone, Santa Fe-a i Tucsona na tržištu Bosne i Hercegovine predstavljena je i nova Elantra, tačnije sedma generacija ovog kompaktnog sedana koji sada stiže na novoj platformi.

Elantru na korejskom tržištu zovu Avante, a o kakvom modelu se radi dovoljno govori činjenica da je jedan od najprodavanijih Hyundai modela ikad sa 13,8 miliona prodanih jedinica.

Elantra je najveću slavu dostigla na američkom tržištu, pa i ne čudi činjenica da je svoju svjetsku premijeru imala u Hollywoodu, te da je u nekoliko navrata osvojila američku nagradu COTY za najbolji auto Sjeverne Amerike. Hyundai Elantra se punim pravom može nazvati omiljenim sedanom Sjeverne Amerike.

Snažni i futuristički vanjski izgled nove Elantre reflektuje novi Hyundai dizajnerski identitet, takozvanu "sportsku senzualnost". U poređenju sa prethodnim modelom nova Elantra je duža za 30 mm, međuosovinski razmak je veći za 20 mm, te je šira za 20 mm, što je čini jednim od najprostranijih modela u segmentu.

Prtljažni prostor Elantre iznosi 402 litra i također je jedan od većih u segmentu. Hyundai je ovu kompaktnu limuzinu usmjerio na novu generaciju kupaca koji se ne boje promjena, koji su pragmatični i koji jednostavno vjeruju sebi, a ne onome što im nameće tradicija.

Nova Elantra u potpunosti je promijenjena i unaprijeđena izvana i iznutra. Parametarska mreža maske u obliku dijamanta reflektuje svjetlo iz različitih uglova. Široka prednja maska integrisana sa prednjim svjetlima i nešto spuštenijim prednjim branicima uz nisku liniju krova čine Elantru i vizuelno još većom. Zadnja svjetla prepoznatljivog H oblika se prostiru cijelom širinom zadnjeg dijela.

Unutrašnjost Elantre je drastično promijenjena i izgleda luksuznije već i na prvi pogled. Niska i široka karoserija također pruža dovoljno unutrašnjeg prostora. Veliki "interfejs" koji se sastoji od dva skladno povezana 10,25-inčna ekrana poboljšava futuristički osjećaj automobila. Unutrašnjost vozaču daje pristup posljednjoj tehnologiji i pouzdanost pri korištenju.

Hyundaijeva treća generacija platforme također drastično poboljšava cjelokupni dizajn, sigurnost, učinkovitost, snagu i vozačke performanse Elantre iz 2021. godine. Nova Elantra teži manje, ima manju potrošnju goriva i jača je u odnosu na prethodnu generaciju, zahvaljujući novoj platformi. Ova platforma također je omogućila inžinjerima da spuste težište automobila radi boljih dinamičkih osobina. U slučaju sudara, ova platforma poboljšava sigurnost jer koristi strukturu višestrukog opterećenja.

Ni u vezi sigurnosti Elantra neće iznevjeriti, pa sada posjeduje napredne sisteme poput onih koji se nalaze kod Tucsona i Santa Fe-a. Hyundai SmartSense napredni sigurnosni sistemi koje možemo pronaći su FCA (sistem spriječavanja prednjeg udara sa detekcijom pješaka ispred vozila pravovremeno), LKA (pomaže prilikom izlaska vozila iz trake tako što lagano ispravlja upravljač ukoliko je potrebno), LFA (sistem zadržava vozilo u sredini trake na autoputu ili na gradskim ulicama), HBA (sistem automatskog uključenja/isključenja dugih svjetala), DAW (sistem upozorenja vozača) i još mnogo drugih naprednih sistema.

Sedma generacija Hyundai Elantre po prvi put u ponudi će imati hibridnu verziju modela. U Bosni i Hercegovini trenutno je dostupan 1.6 DPI (benzinski motor) sa 122 KS, te šestostepenim ručnim ili elektronski kontrolisanim CVT mjenjačem. Kada su paketi opreme u pitanju u ponudi je pet paketa i to: Trend, Style, Premium, Elegance i Lux. Početna cijena ovog modela kreće od 38.340 KM sa PDV.

Vezani članci