|

Nova generacija Porschea 911 svečano predstavljena u Sarajevu

Nova generacija Porschea 911 svečano predstavljena u Sarajevu
164
Klix.ba
22.3.2019. u 23:05
0
komentara
164

dijeljenja
1/24 Foto: Klix.ba
2/24 Foto: Klix.ba
3/24 Foto: Klix.ba
4/24 Foto: Klix.ba
5/24 Foto: Klix.ba
6/24 Foto: Klix.ba
7/24 Foto: Klix.ba
8/24 Foto: Klix.ba
9/24 Foto: Klix.ba
10/24 Foto: Klix.ba
11/24 Foto: Klix.ba
12/24 Foto: Klix.ba
13/24 Foto: Klix.ba
14/24 Foto: Klix.ba
15/24 Foto: Klix.ba
16/24 Foto: Klix.ba
17/24 Foto: Klix.ba
18/24 Foto: Klix.ba
19/24 Foto: Klix.ba
20/24 Foto: Klix.ba
21/24 Foto: Klix.ba
22/24 Foto: Klix.ba
23/24 Foto: Klix.ba
24/24 Foto: Klix.ba
Svečanom premijerom u olimpijskoj dvorani Zetra - Juan Antonio Samaranch u Sarajevu večeras je Porsche zvanično na tržište Bosne i Hercegovine doveo vjerovatno najprepoznatljiviji sportski auto svih vremena. Novi Porsche 911 u generaciji 992 stigao je u BiH.
Porsche je tako u Sarajevu pred brojnim zvanicama održao premijeru dostojnu automobilske legende kao što je 911 s kojim stiže i nova interna oznaka 992.

Novi Porsche 911 premijerno je predstavljen u verziji Carrera S, a sada svaka verzija osmog izdanja najpoznatijeg sportskog automobila svih vremena ima povećan trag točkova i više nema užih i širih verzija, što je prije bio slučaj.

Iza evolutivnog dizajna krije se prepoznatljiva karoserija koja je postavljena na kombinaciji 20 i 21-inčnih točkova. Osnovni materijal za njenu konstrukciju je aluminij, a u dizajnerskom odjelu Porschea odlučili su da retro detalji na prednjem dijelu trebaju asocirati na rane generacije modela 911, što nije slučaj s utisnutim ručkama na vratima i zadnjim dijelom automobila na kojem dominira ultramoderno rješenje LED svjetala koje je Porsche prvi put pokazao na konceptnom modelu Mission E.


Najčišći i najnapredniji 911 do sada u verziji Carrera S pokreće temeljito dorađen trolitarski 6-cilindarski boxer motor koji je (naravno) smješten na zadnjoj osovini. Uz podršku turbopunjača isporučuje 450 konjskih snaga pri 6.500 obr/min i 530 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da Carrera S s pogonom preko zadnje osovine od 0 do 100 km/h stiže za 3,7 sekundi i razvije 308 km/h.

U kombinaciji s pogonom preko obje osovine (Carrera 4S) ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,6 sekundi, a maksimalna brzina 306 km/h. S opcionim paketom Sport Chrono spomenute vrijednosti ubrzanja su u oba slučaja manje za 0,2 sekunde. Ručnih mjenjača trenutno nema u ponudi, a planirani su u kasnijoj ponudi. Prvi kupci novog 911 morat će pristati na 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.

S unutrašnjošću koja s nekoliko detalja podjeća na aktuelnu Panameru i karakterističnim centralno postavljenim obrtomjerom stiže i nekoliko najmodernijih sigurnosnih i sistema za asistenciju vozaču, a tu je i novi radni program (wet) za vožnju na mokroj cesti.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Komentari na članak su isključeni.