Noviteti
2

Nissan otkrio nove detalje prototipa GT-R LM NISMO

Klix.ba
Uoči utrke izdržljivosti 24 sata Le Mansa, koja će se održati za manje od mjesec dana, Nissan je objavio nove detalje svog prototipa GT-R LM NISMO kojim će se u klasi LMP1 uhvatiti u koštac sa konkurentima iz Audija, Porschea i Toyote.

Nissan je prototip GT-R LM NISMO razvijao i dizajnirao isključivo za učešće na čuvenoj francuskoj automobilskoj utrci na kojoj će tvornička ekipa Nissan Motorsports nastupati sa tri automobila. Ono po čemu se Nissanov prototip suštinski razlikuje od konkurentskih automobila je pogon preko prednje osovine i motor koji je smješten naprijed.

GT-R LM NISMO napravljen je od kompozitnih materijala, a smanjenju ukupne mase svakako je pomoglo i prednje vjetrobransko staklo koje je napravljeno od plastike. Ukupna dužina Nissanovog prototipa je 4,64 metra, širina je 1,9 i visina 1,03 metra. Automobil je postavljen na setu BBS-ovih magnezijskih 16 i 18-inčnih felgi sa maticom za centralno pričvršćivanje, a ekipa Nissana će kao i druge ekipe u klasi LMP1 koristiti Michelin gume. 18-inčne felge postavljene su na prednju osovinu. Za optimiziranje nivoa prijanjanja tu je i podešavajući zadnji spojler.

Masa automobila iznosi 870 kilograma. Ispod ultralaganih karoserijskih panela krije se nekolicina najmodernijih tehničkih rješenja među koja spadaju hidraulični zadnji stabilizatori, podesivi amortizeri, koje su za Nissan napravili u kompanijama Ohlins i Penske, te set kočnica sa prednjim čeljustima sa šest i zadnjim čeljustima sa četiri klipa. Vozaču je ostavljena mogućnost da u vožnji raspoređuje optimalnu snagu kočenja između osovina.

GT-R LM NISMO pokreće benzinski trolitarski V6 biturbo motor (VRX 30A NISMO) potpomognut hibridnim sistemom. Centralna upravljačka jedinica proizvedena je u Cosworthu. Prijenos snage na prednju osovinu obavlja se preko 5-stepenog sekvencijalnog mjenjača kojim se upravlja preko poluga na upravljaču, a karbonsko kvačilo isporučila je američka kompanija Tilton. Pored optimizirane aerodinamike, za minimiziranje očekivanog podupravljanja automobil je opremljen i hidrauličnom djelimičnom blokadom diferencijala.

Kada se 14. juna završi iscrpljujuća 24-satna jurnjava na stazi la Sarthe, znat ćemo koliko su inžinjeri i aerodinamičari Nissana bili upravu kada su donijeli odluku da u Le Mans idu sa LMP1 prototipom koji je radikalno drugačiji od onoga što je pripremila konkurencija.

Vezani članci