Sigurniji i napredniji
10

Mercedes osvježio E-Klasu Coupe i Cabriolet

D. B.
Mercedes-Benz je osvježio izgled E-Klase Coupe i Cabrioleta, a ovi modeli su sada još sigurniji i bolje tehnološki opremljeni.

Najuočljivije promjene na redizajniranim modelima u odnosu na prvobitne koji su predstavljeni 2017. godine nalaze se na prednjem dijelu. Tu su sada standardna LED svjetla, kao i nageta rešetka hladnjaka preuzeta od redizajnirane limuzine. Jedina stvar koja nije promijenjena vizuelno su zapravo stražnja svjetla. Novi dizajn je unaprijedio ukupni izgled, a kupci koji žele više sportskih detalja i dalje mogu odabrati AMG Line paket koji donosi detalje i veće naplatke specifične za AMG.

Promjene u unutrašnjosti su također značajne, od presvlaka, tapacirunga pa do upravljača. Coupe i Cabrio su dobili Mercedes-Benz MBUX infotainment sistem u sklopu standardne opreme. Sastoji se od velikog 12,3-inčnog centralnog ekrana osjetljivog na dodir, a podržava Apple CarPlay i Android Auto sisteme. Također, tu je jednako veliki 12,3-inčni digitalni klaster.

Za upravljanje tim ekranima Mercedes je umjesto rotirajućeg kontrolera izabrao novi touchpad kontroler, kao i set kapacitivnih dugmadi osjetljivih na dodir koja se nalaze na upravljaču. Također, dostupan je i sistem glasovne kontrole koji se aktivira riječima "Hey Mercedes". Također, kupcima će biti na raspolaganju mogućnost bežičnog punjenja mobitela, kao i opcioni AR navigacijski sistem.

Kada je riječ o sigurnosti, E-Klasa Coupe i Cabriolet su dobili sistam automatskog kočenja u hitnim situacijama, aktivni sistem pomoći pri parkiranju s 360 kamerom te sistem praćenja vozila u slijepom uglu. Head-up display i drugi napredniji sistemi iz paketa Driver Assistance (sistem držanja vozila u traci, adaptivni tempomat sa stop-and-go sistemom i drugi) koštaju dodatno.

Došlo je i do promijena ispod haube tako da je E450 ostao bez 3,0-litarskog V6 motora te usvojio 3,0-litarski redni šestak s turbopunjačem i EQ Boost tehnologijom (blagi hibrid), koji razvija 362 KS i 500 Nm obrtnog momenta.

AMG E53 je dobio isti motor, ali u snažnijoj verziji koja isporučuje 429 KS i 520 Nm obrtnog momenta. Motor je standardno uparen s devetostepenim automatskim mjenjačem, a snaga se prenosi na stražnje, odnosno na sva četiri točka u slučaju 4Matic verzije.