Bolja nego ikad
422

Mercedes-Benz zvanično predstavio novu G-Klasu

Klix.ba
Kompanija Mercedes-Benz zvanično je predstavila svoju novu, dužu i širu G-Klasu.

Nakon brojnih teasera i "curenja" fotografija, Mercedes je konačno otkrio izgled i detalje svoje nove G-Klase. Njemačka kompanija tvrdi da je najnovija verzija legendarnog SUV-a udobnija, prostranija i sposobnija na cesti i izvan nje.

Ono što je vidljivo na prvi pogled jeste da Mercedesovi dizajneri nisu znatno promijenili izgled najduže prisutnog modela. G-Klasa poznata i kao G-Wagen, u prodaji je gotovo u istoj formi još od 1979. godine, a prošle godine je zabilježen rekordan broj registracija. Najprodavanija je verzija AMG G 63.

Najnoviji model je debitovao na Sajmu automobila u Detroitu, a zadržao je većinu svojih ključnih karakteristika koje uključuju ručke na vratima, vanjske šarke vrata i rezervni točak postavljen na stražnja vrata.

Ipak, nova G-Klasa je 53 mm duža, 121 mm šira, a lukovi točkova i branici sada izledaju više kao dio same karoserije.

Najveće promjene su se dogodile u unutrašnjosti i podvozju. Uprkos modernoj tehnologiji, neki detalji su preuzeti od prethodnog modela, kako što je ručka za suvozača, hromirana dugmad za zaključavanje diferencijala i slično. Tradicionalni analogni brojčanici su standardni, no, kupci mogu izabrati i digitalni display poput onog koji se nalazi u E-Klasi i S-Klasi. Radi se zapravo o dva prilagodljiva 12,3-inčna ekrana visoke rezolucije koji su postavljeni jedan do drugog na instrument tabli, a pokazuju većinu mogućnosti terenca. Koristi se rotirajući kontroler te kontroler u stilu touchpada.

Zahvaljujući povećanju dimenzija, unutrašnjost nove G-Klase je prostranija. Putnici na prednjim i stražnjim sjedištima imaju više prostora za ramena i laktove, dok je prostor za noge nazad povećan za 150 mm. Sjedišta su dizajnirana tako da budu još udobnija i praktičnija, a opciono je moguće dobiti individualno sklopiva stražnja sjedišta, kao i prednja sjedišta s grijačima, hlađenjem i funkcijom masiranja.

Uprkos svemu ovome, najveća novost je nova platforma, iako i dalje ima klasični dizajn ljestvičastog rama. Zahvaljujući neovisnom ovjesu, SUV je udobniji za cestovnu vožnju, kao i za offroad vožnju. Također, više je podignut od tla u odnosu na prethodnika.

G-Klasa posjeduje poznati Dynamic Select sistem koji omogućava odabir različitih modova vožnje, a to su Comfort, Sport, Eco i Individual. Adaptivni amortizeri su također dostupni kao opcija, a omogućavaju G-Mode koji poboljšava stabilnost pri offroad vožnji.

Novi SUV je lakši od prethodnika za 170 kg, a karoserija je kruća i sigurnija.

Među opcijama je i Burmester stereo sa 16 zvučnika, kao i Exclusive Interior Plus paket koji unutrašnjost čini još luksuznijom.

Prednji svjetlosni sklopovi imaju LED tehnologiju, a vozaču su na raspolaganju brojni sigurnosni sistemi.

G500 pokreće 4,0-litarski V8 motor s dva turbopunjača koji razvija 422 KS i 610 Nm obrtnog momenta, a uparen je s novim 9G TRONIC mjenjačem. Prodaja počinje u maju, a osnovna verzija će u Njemačkoj koštati nešto više od 107.000 eura.