Svjetska premijera
64

Mercedes-Benz u Amsterdamu predstavio novu A-Klasu

Klix.ba
Njemačka kompanija Mercedes-Benz je u Amsterdamu u Holandiji predstavila četvrtu generaciju A-Klase.

Nova A-Klasa donosi niz tehnoloških pobošanja, tri nova motora, a ima i nešto veće dimenzije. Kombinacija poboljšanja je rezultirala privlačnim hatchbackom sa vrhunskim mogućnostima koje su definitivno iznad standarda u ovom segmentu.

Međuosovinsko rastojanje četvrte generacije je veće za 30 mm u odnosu na prethodni model, a to što je automobil porastao pozitivno će se odraziti na putnike, koji će sada imati više prostora, od prostora za ramena i glavu, pa do prostora za prtljag. Iz Mercedesa tvrde da poboljšani ovjes omogućava udobniju vožnju, a opcioni aktivni amortizeri se prilagođavaju u zavisnosti od moda vožnje koji vozač odabere.

Estetski, A-Klasa je više zaobljena, a nagnuti nos i farovi zajednički kreiraju prilično agresivno lice. Opciono kupci mogu dobiti Multibeam LED prednje farove od kojih se svaki sastoji od 18 individualnih LED sijalica.

Mercedes je uveo i nove motore, M 282 je 1,4-itarski četverocilindrični motor s turbopunjačem, koji razvija 161 KS i 250 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa sedmostepenim automatskim ili šestostepenim manuelnim mjenjačem. Tu je i M260 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem, koji razvija 221 KS i 350 Nm obrtnog momenta, a s ovim motorom je uparen isključivo sedmostepeni automatski mjenjač. Treći je OM 608 1,5-litarski četverocilindrični dizelaš, koji nudi 114 KS i 260 Nm obrtnog mometna i dolazi u kombinaciji sa sedmostepenim automatskim mjenjačem. Mercedes je obećao da će ponuda motora biti proširena nešto kasnije.

A-Klasa standardno dolazi s pogonom na prednje točkove, ali kupci mogu doplatiti za 4Matic pogon na sva četiri točka.

Što se tiče unutrašnjosti, nova A-Klasa je postala prvi Mercedes s kompanijinim MBUX infotainment sistemom, a kupci mogu dobiti i digitalni klaster koji dolazi u tri varijante, dva 7-inčna ekrana, 7 i 10,26-inčni ekran te dva 10,25-inčna ekrana. U zavisnosti od varijante, kupci mogu njime upravljati dodirom ekrana ili opcionim touchpadom na centralnoj konzoli. Moguće je dobiti čak i glasovne kontrole.

Tehnologija za pomoć vozaču je preuzeta od S-Klase, tako da petovratni hatchback zahvaljujući kombinaciji Active Distance Asiist i Active Steering Assist sistema za pravo ima mogućnost poluautonomne vožnje, uključujući mogućnost automatske promjene brzine vozila za nadolazeće zavoje, raskrsnice i kružne tokove.

Nova A-Klasa će se naći u prodaji u Evropi nešto kasnije ove godine.