Mercedes-Benz predstavio novu B-klasu sa više tehnologije i sportskog duha

Klix.ba
2.10.2018. u 09:45
4
2
Mercedes-Benz predstavio novu B-klasu sa više tehnologije i sportskog duha
4
1/18
2/18
3/18
4/18
5/18
6/18
7/18
8/18
9/18
10/18
11/18
12/18
13/18
14/18
15/18
16/18
17/18
18/18
Mercedes-Benz je na sajmu automobila u Parizu predstavio novu generaciju B klase, koja sada tehnologijom i dizajnom prati ostale nove modele ove marke. Dinamičniji izgled, više tehnologije i još više prostora za putnike su glavne novosti koje donosi nova B klasa koja na tržište stiže već u decembru ove godine.
Ideja dizajnera je bila da učine da se B-Klasa vizuelno ističe u svijetu monovolumena. Ova ideja je izvedena pomoću dugog međuosovinskog rastojanja od 2.729 mm sa kratkim prevjesima i linijom krova koja se lagano spušta prema nazad, kao i većim točkovima dimenzija 16 do 19 inča, kako bi se naglasila dinamičnost proporcija.

Nizak i isturen prednji dio B klase sa tečnim prelazom sa poklopca motora na A-stub I na vjetrobransko staklo, uz snažno izražene bokove, naglašava taj sportski izgled.

Unutrašnjost B-Klase je avangardna baš kao i kod nove A-Klase, a opet je prepoznatljiva. Dok je kod A-klase komandna tabla podijeljena u dva osnovna horizontalna tijela, kod B-Klase je komandna tabla izvedena kao jedna cjelina, koja se lagano spušta ka putnicima na prednjim sjedištima i prosječen je u oblasti vozača i suvozača. Prostor ispred vozača je iskorišten za smještaj slobodnostojećeg ekrana, koji dolazi u tri verzije: sa dva ekrana dijagonale 7-inča (17.78 cm), sa jednim ekranom dijagonale 7-inča i drugim dijagonale 10.25-inča (26 cm) i, kao Widescreen verzija sa dva ekrana dimenzije 10.25-inča. Head-up prikaz podataka o vožnji je također opciono dostupan.



Sve što važi za A takođe važi za B: nova B-Klasa je drugi model nakon A-Klase koji posjeduje MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimedijalni sistem, koji otpočinje novu eru sa Mercedes me Connectivity. Sposobnost ovog sistema da uči zahvaljujući umjetnoj inteligenciji čini ovaj sistem jedinstvenim. MBUX je podesiv i prilagodljiv prema korisniku. Samim tim ovaj sistem stvara vezu između automobila, vozača i putnika u automobilu.

Unutrašnjost vozila je fino dorađena na mnogo detalja, te poboljšanja u vidu položaja centralnog tunela omogućavaju lakši pristup srednjem sjedištu nazad. Naslon zadnjeg sjedišta dolazi standardno sa podjelom od 40:20:40. Zavisno od verzije počevši od sredine 2019. godie biće moguće pomjeriti zadnja sjedišta za 14 centimetara i biće omogućeno postavljanje naslona zadnjih sjedišta pod strmijim nagibom kako bi se obezbjedilo više prostora za prtljag iza zadnjih sjedišta pri čemu zapremina prtljažnika varira između 455 i 705 litara. Pored toga što je zapremina gotovo ista kao i kod prethodnog modela, prtljažnik se može efikasnije koristiti zahvaljujući unaprijeđenjima u dizajnu.



Nova B-Klasa dolazi sa pomoćnim sistemima za vožnju koji pružaju kooperativnu podršku vozaču, čime se obezbjeđuje jedan od najviših nivoa aktivne bezbjednosti u ovom segmentu sa funkcijama koje posjeduje S-Klasa. Po prvi put B-Klasa poseduje mogućnost da u određenim situacijama vozi polu-autonomno. Kako bi to mogla da uradi B-Klasa je opremljena unaprijeđenim kamerama i radarskim sistemima pomoću kojih može "vidjeti" i očekivati saobraćaj čak i do 500 metara ispred sebe dok u isto vrijeme koristi mape i navigacione podatke za pomoćne funkcije u vožnji. Tako na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC predstavlja dio Driving Assistance paketa i u mogućnosti je da pruži podršku vozaču u mnogim situacijama specifičnim za rutu kretanja, predviđajući i komforno prilagođavajući brzinu kretanja, npr. pri prilasku krivinama, raskrsnicama ili kružnom toku. Također, vozilo je opremljeno Active Emergency Stop Assist sistemom i Active Lane Change Assist sistemom koji posjeduje intuitivno razumjevanje ponašanja vozača.

U poređenju sa svojim prethodnikom, nova B-Klasa je u svakoj svojoj verziji opremljena novim, efikasnim motorima koji su usklađeni sa Euro 6d-TEMP normativom izduvne emisije vozila. Novost među motorima je poprečno postavljena verzija dizel motora OM 654 zapremine dva litra snage 110 i 140 kW, sa aluminijumskim blokom i stepenovanim procesom sagorijevanja.



Zahvaljujući proširenom sistemu obrade izduvnih gasova sa dodatnim SCR katalizatorom ispod poda, B-Klasa sa motorom OM 654q predstavlja prvi kompaktni model Mercedes-Benz-a koji je usklađen sa Euro 6d standardom izduvne emisije, koji će biti obavezan za sve nove modele počevši od 1.1.2020. godine.

Veliki dizel motor predstavlja dodatnu opciju motorizacije već poznatom četvorocilindričnom dizel motoru (OM 608) koji se nalazi u novoj A-Klasi i čija je radna zapremina 1.5-litara i ostvaruju snagu 85 kW i obrtni moment od 260 Nm.
Također, nudi se izbor dvije verzije četvoro-cilindričnog benzinskog motora M 282 radne zapremine 1.33-litara i snage 100 kW odnosno 120 kW. Inovacije na ovom motoru uključuju isključivanje cilindara (u kombinaciji sa 7G-DCT mjenjačem), glavu motora sa delta oblikom kao i filter čestica čađi.

Nova B-Klasa je inicijalno dostupna samo sa mjenjačima sa dvostrukim kvačilom. Novost u ovom segmentu je osmo-stepeni 8G-DCT, koji se koristi u kombinaciji sa većim dizel motorom. Drugi novi motori dolaze u ponudu, kao i 4MATIC pogon na sve točkove.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Komentari (2)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: