Komentari (6)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Mora da će biti jeftin oaj kamiončić
On tegli više od tonu sopstvenih baterija. I ako pun pređe po gradu 400 km sa jednim punjenjem, prodaću sve što imam i ja ću ga kupiti sebi da vozim u njemu drva!
400 km po WLTPu = 300 km u stvarnosti, i to od 100% pune baterije do 10%, kako WLTP mjeri. I to prazan sa najvecom baterijom. Koliko tereta moze povuci i koliki mu je domet kad je natovaren. To je pravo pitanje, A da ce 420 kW bateriju napuniti na 160 kW punjacu za manje od sat vremena, sigurno nece. Ako nisu nasli nacin da zaobidju zakone fizike. A prevoznika interesuje koliko ce kostati izmjeniti te baterije kad se istrose. 4 x 105 kW nije jeftino
Pogledaj fabrike sve braderi iz Bihaća sastavljaju kamione.