Bez grama viška
15

Lotus predstavio Evoru GT: Više snage, ali manje kilograma

E. L.
Zamjenu za modele Evora 400 i Evora Sport 410 i dalje pokreće Toyotin 3,5-litarski V6 motor.

Dok svijet čeka da Lotus predstavi najavljeno električno čudovište (Evija) čiji će elektromotori proizvoditi 2.000 konjskih snaga, u britanskoj automobilskoj kompaniji skinuli su veo s modela Evora GT kojim su zamijenili dvojac Evora 400 / Evora Sport 410.

Evoru GT i dalje pokreće centralno smješten Toyotin 3,5-litarski V6 motor potpomognut mehaničkim kompresorom koji u ovom slučaju raspolaže s nešto više od 420 konjskih snaga i 430 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi i 303 km/h.

Pored standardnog 6-stepenog ručnog mjenjača za prijenos snage na zadnju osovinu Lotus opciono nudi i 6-stepeni automatski mjenjač s kojim stiže dodatnih 20 Nm obrtnog momenta.

U Lotusu su se također potrudili da Evoru GT dodatno olakšaju pa kupci na kraju mogu računati na 71 kilogram manje u odnosu na Evoru 400. Automobil će se ponuditi u kombinaciji sa dva ili četiri sjedišta (2+2), a kabina je u svakom slučaju obložena kombinacijom crne kože i alkantare.

Lotus za vrhunsku zabavu zauzvrat traži 96.950 dolara, a u iznos su uključena četiri radna programa, gume Michelin Pilot Sport Cup 2, AP Racing kočnice, Bilsteinovi adaptivni amortizeri... Da, tu je i multimedijalni sistem (s instaliranom navigacijom i podrškom za aplikacije AppleCarPlay i Android Auto) kojim se upravlja preko 7-inčnog displeja.