"Stotka" za 2,8 sekundi
12

Lotus predstavio električni model Emeya sa 905 KS

D. B.
Kompanija Lotus zvanično je predstavila potpuno električni četverovratni flagship pod nazivom Emeya.

Proizvodnja modela Emeya započet će sljedeće godine, a on slijedi korake modela Eletre te će postati prvi Lotusov sedan od Carltona.

Iz kompanije još uvijek ne otkrivaju detalje, no poznato je da Emeya ima dva električna motora koji zajednički isporučuju do 905 KS i 985 Nm obrtnog momenta, kao i pogon na sva četiri točka. Automobil bi trebao ubrzavati od 0 do 100 km/h za 2,78 sekundi prije nego dostigne maksimalnu brzinu od 256 km/h. Motor napaja baterija kapaciteta 102 kWh, koja je znatno manja u odnosu na onu koju koristi crossover. Međutim, i dalje će imati "najbolje mogućnosti punjenja na tržištu", a petominutno punjenje 350kW DC brzim punjačem bit će dovoljno za prelazak 150 kilometara. Baterija će se napuniti do 80 posto za svega 18 minuta.

Kada je riječ o dizajnu, iznenađenja nema jer je model usvojio dizajn sličan onom kod modela Eletre. Iz Lotusa nisu rekli mnogo, no jasno je da automobil ima tanka svjetla i ispupčenu haubu. Tu je aktivna "rešetka", kao i aktivni difuzor i stražnji spojler.

Profil otkriva "ugrađene" kvake vrata i kamere, a dizajneri su se odlučili i za kontrasne crne A stubove koji se "stapaju" s krovom u istoj boji. Stražnja maska ima ventilacijske otvore, kao i tanku svjetlosnu traku.

Lotus je pružio samo mali uvid u unutrašnjost koju karakteriše minimalistički dizajn s četiri individualna sjedišta. Prethodno viđene špijunske fotografije su prikazale i stražnju klupu, tako da će kupci vjerovatno moći birati između dvije opcije.

Pored toga, u unutrašnjosti je i upravljač s donjim ravnim dijelom, kao i mala digitalna instrument tabla. Unutrašnjost krase karbonski detalji, a presvučena je Alcantarom i Nappa kožom, kao i vlaknima korištenim vlaknima iz modne industrije u znak održivosti.

Lotus će objaviti dodatne detalje u četvrtom kvartalu godine, no poznato je i da automobil posjeduje KEF ozvučenje te elektronski kontrolisani zračni ovjes koji vrši podešavanja na osnovu senzora.