Kao što ime govori, V6 SE koristi Toyotin 3,5-litarski V6 motor s kompresorom, koji razvija 406 KS i koji se može upariti sa 6-stepenim manuelnim ili 6-stepenim automatskim mjenjačem. Ovaj model od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,3 sekunde. Međutim, ovjes je modificiran te sada uključuje optimizovane amortizere, kao i Tour i Sport podešavanja. Također, napravljena su suptilna podešavanja geometrije točkova, kako bi se osiguralo oštrije upravljanje i veća udobnost vožnje.
Sportski automobil lakiran u Zinc sivu boju te sadrži crne detalje, a tu su i 20-inčne kovane felge iza kojih se nalaze crvena kočiona kliješta. U unutrašnjosti su presvlake od Alcantare te sportske papučice. Kupci mogu birati između 15 boja karoserije, četiri boje kočionih kliješta, osam dizajna felgi i sedam tema unutrašnjosti.
Osnovna cijena u Njemačkoj iznosi 115.500 eura.
Kupci s manjim budžetom mogu izabrati Emiru Turbo, koja sada služi kao osnovni model i košta 97.500 eura. Automobil pokreće 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem, koji je razvio Mercedes-AMG, međutim, snaga ovog motora je ograničena na 365 KS, a povezan je s osmostepenim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne su 4,4 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi 275 km/h.
Iako ima status osnovnog modela, Emira Turbo posjeduje prednja sjedišta s električnim podešavanjem u 12 smjerova, 10,25-inčnu digitalnu instrument tablu te 12,3-inčni infotainment sistem s podrškom sistema Android Auto i Apple CarPlay. Također, tu je niz pomoćnih sistema za vozača, uključujući automatsko kočenje u hitnim situacijama, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, sistem upozorenja na slijepi ugao i sistem detektovanja umora vozača. Ovaj model je dobio optimizirani sistem hlađenja za bolji protok do hladnjaka ulja mjenjača i hladnjaka. Promjene su unaprijedile hlađenje, ali i smanjile težinu.
Klima uređaj je kalibriran kako bi temperatura u unutrašnjosti bila stabilnija prilikom vrućina. Temperatura na kojoj se otvara termostat povećana je sa 65 na 75 stepeni kako bi se poboljšalo grijanje.
Rekalibriran je i osmostepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom u svrhu poboljšanja performansi. Ove promjene omogućavaju bržu promjenu stepena prijenosa, kao i "uglađeniju" interakciju između mjenjača i vozača.
Na raspolaganju su i nove dvije boje, a to su EOS zelena i Purple Haze ljubičasta metalik. SE modeli se mogu opremiti Racing Line dizajnerskom opcijom, koja dodaje šarene linije, crne felge visokog sjaja, posebne oznake i poboljšanja unutrašnjosti.