Jedan od najljepših
20

Land Rover predstavio osvježeni Range Rover Velar

E. L.
Range Roverov izvana decentno redizajniran model Velar sa sobom donosi i nekolicinu promjena u luksuzno opremljenoj i prostranoj kabini.

Pet godina nakon premijernog predstavljanja u Land Roveru su otkrili (drugo) osvježeno izdanje Range Roverovog modela Velar koji, bez sumnje, i dalje ostaje među najljepšim SUV-ovima današnjice.

Karoseriju redizajniranog Velara krase nova kućišta prednjih i zadnjih LED svjetala, a minimalne promjene vidljive su na donjem dijelu zadnjeg odbojnika i masci hladnjaka.

Među novostima u kabini ponajviše se ističe 11,4-inčni display preko kojeg se upravlja multimedijalnim sistemom, a s kojim je Range Rover zamijenio raniju verziju koju su činila dva displeja. Sistem koji se krije iza naziva Pivi Pro podržava bežično povezivanje s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay.

S obnovljenim izdanjem kupcima se nude i tri nove kombinacije boja kože kojom je obložena kabina, a tu je i opcija s kojom su sjedišta obložena kombinacijom vune i tekstila. Postojeća ponuda boja karoserije proširena je s dvije nove nijanse plave i sive boje.

Redizajnirani Velar za evropska tržišta koji se krije iza oznake P400e pokreće Plug-in hibridna pogonska grupa koju čini dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor i elektromotor koji kombinovano proizvode nešto više od 400 konjskih snaga i 640 Nm najvećeg obrtnog momenta. S unaprijeđenima baterijama većeg kapaciteta (19,2 kWh) Velar P400e bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem može preći do 65 kilometara (WLTP).

Verzija P400e ujedno predstavlja vrh ponude, jer Velar koji pokreće gromoglasni 5-litarski V8 motor s mehaničkim kompresorom više nije u ponudi, a ljubitelji turbodizelskih motora mogu računati na Velar koji u slabijoj verziji (D200) pokreće dvolitarski četverocilindarski motor, a u snažnijoj verziji (D300) trolitarska 6-cilindarska opcija. Prijenos snage na obje osovine i 8-stepeni automatski mjenjač stižu uz sve pogonske opcije.