Čovjek je ostvarivanje svog sna počeo 1994. godine. Koenigseggova ekipa stručnjaka uspijeva složiti supersportski model za rekordnih godinu i pol dana, koji je bio namijenjen predstavljanju novinarima i daljnjim testovima. Godina 1996. je protekla u ispitivanjima dok je zvaničnu premijeru model doživio 1997. godine na filskom festivalu u Cannesu.
Motor koji se sada nalazi u cc-u je osmocilindrični u V konfiguraciji. Najveća snaga mu iznosi impozantnih 655ks pri 6500 okr/min a okretni moment kamionskih 750 Nm pri 5000 okr/min. Motor je viševentilski i ima 4 ventila po cilindru koje pokreću po dvije bregaste osovine. Težina motora iznosi 240 kg, a treba naglasiti izrazito kompaktne dimenzije za ovoliki motor, čime je olakšan smještaj samog motora, ali i vezanje sa ostalim elementima karoserije.
Karoserija je izgrađena od kompozitnih karbonskih vlakana i nimalo ne zaostaje za onima u F1. Zahvaljujući tome ona je extremno jaka i lagana što je i osnovni zadatak karoserija kod ovakvih bolida, kojih nažalost nema puno na svijetu.
Snaga motora prenosi se preko sekvencijalnog šestostepenog mjenjača, a brzine se mogu mjenjati na klasičan način: ručicom mjenjača na srednjoj konzoli ili pritiskom na poluge kod upravljača (još jedna sličnost sa bolidima F1).
Amortizere je specijalno za ovaj model napravio poznati i provjereni Ohlins. Za sigurno kočenje brinu se naravno disk kočnice, naprijed prečnika 330 mm i sa šest klipova, a nazad prečnika 315 mm sa četiri klipa. Za siguran prenos ove enormne sile na asfalt brinu se vrhunske Goodyear F1 gume divovskih dimenzija: naprijed 245/40 zr 18 a nazad 315/40 zr 18.
Težina automobila iznosi 1100 kg, a koefcijent otpora zraka 0,30 Cw. Dimenzije su mu: 4,19 metara dužine, 1,99 širine i 1,07 visine. Tradicija je da se za potrošnju ovakvih bolida ne pita, pa ću je i ispoštovati. Ali je isto tako tradicija da se njihove performanse stave u prvi plan, pa evo: Ubrzanje: 0-100 km/h: 3,2 sec
Max. brzina: 390 km/h
A sada još fascinantnija informacija: sprema se i novi motor koji je bio namijenjen upotrebi u F1, koji bi cc-u trebao obezbijediti prekoračenje fantastičnih 400km/h!
I još jedan podatak koji govori o posebnosti ovog modela: naime, nije dovoljan "samo" novac da bi došli u posjedstvo ovakve rakete jer eventualni kupac mora proći trodevnu školu vožnje u koju je uključeno i tehničko obrazovanje kao i ono iz oblasti sigurnosti.
Pa eto ko ima "viška" šuški i nije mu mrsko vraćati se u auto školu neka izvoli!