Noviteti
0

Koenigsegg CC 2V

Klix.ba
<b>Christian von Koenigsegg</b> je ljubitelj automobila koji je odrastao maštajući da će jednog dana napraviti najbolji sportski automobil na svijetu.

Čovjek je ostvarivanje svog sna počeo 1994. godine. Koenigseggova ekipa stručnjaka uspijeva složiti supersportski model za rekordnih godinu i pol dana, koji je bio namijenjen predstavljanju novinarima i daljnjim testovima. Godina 1996. je protekla u ispitivanjima dok je zvaničnu premijeru model doživio 1997. godine na filskom festivalu u Cannesu.

Motor koji se sada nalazi u cc-u je osmocilindrični u V konfiguraciji. Najveća snaga mu iznosi impozantnih 655ks pri 6500 okr/min a okretni moment kamionskih 750 Nm pri 5000 okr/min. Motor je viševentilski i ima 4 ventila po cilindru koje pokreću po dvije bregaste osovine. Težina motora iznosi 240 kg, a treba naglasiti izrazito kompaktne dimenzije za ovoliki motor, čime je olakšan smještaj samog motora, ali i vezanje sa ostalim elementima karoserije.

Karoserija je izgrađena od kompozitnih karbonskih vlakana i nimalo ne zaostaje za onima u F1. Zahvaljujući tome ona je extremno jaka i lagana što je i osnovni zadatak karoserija kod ovakvih bolida, kojih nažalost nema puno na svijetu.

Snaga motora prenosi se preko sekvencijalnog šestostepenog mjenjača, a brzine se mogu mjenjati na klasičan način: ručicom mjenjača na srednjoj konzoli ili pritiskom na poluge kod upravljača (još jedna sličnost sa bolidima F1).

Amortizere je specijalno za ovaj model napravio poznati i provjereni Ohlins. Za sigurno kočenje brinu se naravno disk kočnice, naprijed prečnika 330 mm i sa šest klipova, a nazad prečnika 315 mm sa četiri klipa. Za siguran prenos ove enormne sile na asfalt brinu se vrhunske Goodyear F1 gume divovskih dimenzija: naprijed 245/40 zr 18 a nazad 315/40 zr 18.

Težina automobila iznosi 1100 kg, a koefcijent otpora zraka 0,30 Cw. Dimenzije su mu: 4,19 metara dužine, 1,99 širine i 1,07 visine. Tradicija je da se za potrošnju ovakvih bolida ne pita, pa ću je i ispoštovati. Ali je isto tako tradicija da se njihove performanse stave u prvi plan, pa evo: Ubrzanje: 0-100 km/h: 3,2 sec

Max. brzina: 390 km/h

A sada još fascinantnija informacija: sprema se i novi motor koji je bio namijenjen upotrebi u F1, koji bi cc-u trebao obezbijediti prekoračenje fantastičnih 400km/h!

I još jedan podatak koji govori o posebnosti ovog modela: naime, nije dovoljan "samo" novac da bi došli u posjedstvo ovakve rakete jer eventualni kupac mora proći trodevnu školu vožnje u koju je uključeno i tehničko obrazovanje kao i ono iz oblasti sigurnosti.

Pa eto ko ima "viška" šuški i nije mu mrsko vraćati se u auto školu neka izvoli!