Treća generacija modela Compass evropskim kupcima bit će dostupna u drugoj polovini godine, a u američkoj automobilskoj kompaniji Jeep koja čini dio grupacije Stellantis nisu krili da su se prilikom dizajniranja novog Compassa koji je zasnovan na novoj platformi oslonili na evolutivni pristup, pa kupci i ovaj put mogu računati na prepoznatljivu kutijastu karoseriju sa svim pozitivnim osobinama koje takav koncept donosi.
Novi Compass koji izgledom, prevjesima i razmakom podnice od tla jasno sugeriše da se neće ustručavati na različitim neasfaltiranim podlogama duži je od prethodnika 15 centimetara, a s najbogatijim paketom opreme kupcima će, pored ostalog, biti ponuđena dvobojna karoserija, LED matrix svjetla, veliki stakleni krov, 20-inčne felge... Najveće rastojanje između podnice i tla (20 cm), uz najpovoljniji dolazni/odlazni ugao, rezervisano je za verziju s pogonom preko obje osovine kojoj neće smetati prolazak kroz vodu do dubine 50 cm.
U odnosu na vanjštinu mnogo veće promjene primjetne su u prostranoj kabini u kojoj je i u osnovnom paketu opreme prisutan široki 16-inčni display multimedijalnog sistema, a tu je i 10-inčna digitalna instrumentna tabla. Odlično je što su u Jeep-u zadržali i nekolicinu klasičnih prekidača među kojima je i zanimljiv crveni selektor za izbor prijenosa.
Compass će kupcima u Evropi biti dostupan u kombinaciji s benzinskim motorom čija specifikacija još nije objavljena koji će uz blagi 48-voltni hibridni sistem razvijati 145 KS. Sa snažnijom plug-in hibridnom opcijom stiže 195 KS, a snaga verzija koje pokreću samo elektromotori iznosi 213 KS (s prednjim pogonom), odnosno 315 KS (s dva elektromotora i AWD pogonom). Dizelskih opcija više nema.
Uz nekoliko rješenja koja idu u prilog aerodinamici, Jeep je objavio da će slabija električna verzija s jednim punjenjem baterija (74 kWh) moći da pređe do 500 kilometara (WLTP), a za sada neotkriveni kapacitet baterija u snažnijoj AWD verziji dovoljan je za prelazak do 650 kilometara (WLTP). Novi Compass proizvodit će se u tvornici u Italiji.