Poput ranije predstavljenih modela A 45/CLA 45 i Mercedesov model AMG GLA 45 pokreće čuveni dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor (M139) koji raspolaže s 387 konjskih snaga i 480 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da kompaktni crossover od 0 do 100 km/h stigne za nešto više od četiri sekunde i razvije elektronski ograničenih 250 km/h. U verziji GLA 45 S spomenuti motor razvija 421 KS.
Za prijenos snage na obje osovine (4Matic) zadužen je AMG-ov 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila, a motor (koji od početka do kraja ručno sastavlja jedan čovjek) će svoj raskošan potencijal ponajbolje pokazati u radnom režimu "Master" koji je uvezan s režimom "Race".
GLA 45 sa sobom donosi i ovjes s mnogim elementima koji su zbog reduciranja mase napravljeni od aluminija, a za optimalno snalaženje u različitim situacijama tu su i adaptivni amortizeri s tri radna programa. Krutost karoserije s mnogobrojnim detaljima koji jasno demonstriraju pripadnost AMG porodici dodatno je unaprijeđena aluminijskim panelom ispod motora.
Pored standardnih kočnica s promjerom prednjih diskova, koji iznosi 350 milimetara, kupcima će se uz opcioni paket AMG Dynamic Plus ponuditi i prednji diskovi promjera 360 milimetara koje u tom slučaju "grizu" čeljusti sa po šest klipova. U opcionoj opremi su i 21-inčne aluminijske felge kojima se mogu zamijeniti standardne 19-inčne felge.
Prvi primjerci Mercedesovog najmanjeg crossover modela koji je otišao korak dalje ostavljajući iza sebe dosadašnji najsnažniji AMG GLA 35 (306 KS) u prodajne salone trebali bi stići sredinom godine.