Noviteti
0

Hyundai zvanično ulazi u luksuznu klasu

Piše: E. T.
Nakon osnivanja luksuznog podbrenda Genesis, Hyundai ulazi u "visoko automobilsko društvo" predstavljanjem modela Genesis G90 koji će, u još luksuznijem izdanju, nastaviti ono što je Hyundai započeo s modelom Equus.

Već na prvi pogled vidi se da Genesis G90 (EQ900 u Južnoj Koreji) izgleda mnogo luksuznije u odnosu na odlazeći Equus. Pored mnogo hromiranih detalja na trovolumenskoj karoseriji ukupne dužine 5.205 milimetara, ukupnom vizuelnom dojmu svakako doprinose i zanimljivo dizajnirane 18 ili 19-inčne felge, ali i kućišta prednji i zadnjih LED svjetala.

Iz onoga što se može vidjeti na zvaničnim fotografijama unutrašnjost automobila obložena je kožom, a tu je i mnogo detalja koji su napravljeni od drveta. Multimedijalnim sistemom koji je predviđen za putnike na zadnjim sjedištima upravlja se preko 9,2-inčnih monitora, a u duhu sličnih automobila ove klase centralna konzola prostire se cijelom dužinom raskošno prostrane putničke kabine. Višestruko podešavanje prednjih i zadnjih sjedišta obavlja se "na struju", a zahvaljujući međuosovinskom rastojanju koje iznosi 3.160 milimetara, mjesta za noge neće nedostajati ni najvišim osobama.

Genesis G90 opremljen je Lexicon audio-sistemom i multimedijalnim sistemom kojim se upravlja preko 12,3-inčnog displeja osjetljivog na dodir, a tu je i "pametni" klima-uređaj koji putnički prostor grije ili hladi u tri zasebne zone. Izrazito visok nivo zvučne izolacije osiguran je posebnim staklima i trostrukim zaptivanjem vrata, što G90 u ovom trenutku postavlja na sami vrh klase.

Ponuda motora za G90 zasnovana je na tri benzinske opcije: Lambda 3.8 V6 GDI, Lambda 3.3 V6 T-GDI i Tau 5.0 V8. Najinteresantnijim se čini novi 3,3-litarski biturbo V6 motor koji razvija 272 konjske snage i nudi 510 Nm najvećeg obrtnog momenta, a na vrhu ponude je V8 motor koji razvija 311 konjskih snaga i 520 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da luksuzna limuzina od 0 do 100 km/h stiže nakon 5,7 sekundi. Svi motori za prijenos snage na zadnju osovinu koriste 8-stepeni automatski mjenjač, a G90 će se opciono moći dobiti i sa stalnim pogonom preko obje osovine (H-TRAC). Genesis G90 na nekolicinu tržišta izvan Južne Koreje stići će u drugoj polovini naredne godine.

Vezani članci