Noviteti
0

Hyundai Tucson

Klix.ba
Hyundai je napokon održao zvaničnu premijeru svog novog predstavnika u SUV klasi, kojem nije cilj da zamjeni uspješnog Santa Fea, jer se nalazi ipak u klasi manjih "sport utilitya."

Tucson je drugi model iz Hyundaija koji će nositi ime nekog američkog grada, a naravno prvi je bio malo veći Santa Fe.

Karakterisati će ga izuzetno praktična i udobna unutrašnjost te primamljive performanse, kako on-road tako i off-road.

Velika pažnja je posvećena i sigurnosti putnika, pa će tako Tucson u seriji dolaziti sa šest zračnih jastuka.

U početku potencijalnim kupcima Tucsona na izboru će stajati samo dva agregata. Osnovni GL model će biti opremljen provjerenim 2.0 litrenim DOHC benzincem sa promjenljivim upravljanjem ventila, a dolaziti će u sprezi sa 5 stepenom ručnom mjenjačkom kutijom, ili opcionalno sa Shiftronic automatskom getribom.

Svojevrsni vrh ponude će biti Tucson sa oznakom GLS i s 2.7 litrenim "šestakom" sa cilindrima u V rasporedu. Na ovom modelu u seriji će dolaziti pomenuti Shiftronic, a treba pomenuti da će svaki model u seriji dolaziti sa pogonom na sva četiri točka.

Za prenos snage na podlogu u Tucsonu Hyundai je upotrijebio vrhunski Borg-Warner Electronic InterActive Torque Management sistem prenosa. Ovaj sistem u normalnim uslovima 99% snage obezbjeđuje prednjoj osovini, ali čim uslovi na cesti, ili distribucija okretnog momenta to zatraži sistem automatski prenosi punih 50% snage na zadnju osovinu. Ovo je moguće jer sistem neprekidno motri na ugao prednjih točkova, njihovo moguće proklizavanje i naravno poziciju akceleratora.

Također na središnjoj konzoli postoji i prekidač koji omogućava vozaču da u potpunosti zatvori diferencijal i obezbjedi apsolutni 4x4 pogon.

Najžešća konkurencija Tucsonu će biti Honda CR-V, Toyota RAV 4 i najmlađi od njih, Mitsubishi Outlander. Na tržištu se očekuje krajem ove i početkom iduće godine, a sudeći prema tradicionalno nižim cijenama i boljom opremljenošću, navedena konkurencija je ozbiljno ugrožena.