Stigao "kineski Maybach"
26

Huawei predstavio luksuzni SUV Aito M9

E. L.
Kineski odgovor na SUV-ove visoke klase koje nudi nekoliko evropskih automobilskih kompanija pokreće zanimljiva pogonska grupa.

Nakon ranije predstavljenog modela Luxeed S7 koji predstavlja Huaweijev odgovor na Teslin Model S iz kineske kompanije koja nas je (barem do sada) asocirala na pametne mobitele stigao je još jedan automobil nastao u saradnji s kompanijom Seres.

Iza naziva Aito M9 krije se luksuzni SUV u čiju se bogato opremljenu prostranu kabinu može smjestiti šest osoba. Instrumentnu tablu čine tri sastavljena displeja, putnici u drugom i trećem redu ispred sebe imaju tablete, a među zanimljivim detaljima u digitalnom okruženju je i sklopivi 32-inčni panel koji putnički prostor Huaweijevog odgovora na BMW X7 i Mercedes-Benz GLS pretvara u kino dvoranu. Interesantna je i mogućnost sklapanja elektropodesivih grijanih/hlađenih sjedišta s kojom se Aito može pretvoriti u ležaj za dvije osobe.

Dva elektromotora koji pokreću Aito M9 kombinovano isporučuju 530 konjskih snaga, a tu je i 1,5-litarski motor s unutrašnjim sagorijevanjem koji služi samo kao generator za punjenje baterija, pa s napunjenim baterijama i mogućnošću intenzivnijeg dopunjavanja u vožnji u odnosu na standardne hibridne verzije kineski SUV može preći do 1.400 kilometara.

Isporuke počinju u prvom kvartalu naredne godine, a Huawei je otkrio da će najskuplja verzija (M9 Ultra) u Kini koštati ispod 80.000 dolara.