Ubrzo nakon predstavljanja redizajniranog izdanja Civica, aktuelne (desete) generacije u Hondi su sličan posao uradile i na najsnažnijoj verziji koja se već godinama krije iza oznake Type R.
Jedan od najboljih sportskih modela iz C segmenta dobio je nešto veću masku hladnjaka, a u ponudi je i nova plava boja karoserije (Boost Blue) koju Honda neće nuditi uz slabije motorizovane Civice. Promjene u kabini uključuju novi upravljač obložen alkantarom i drugačiju ručicu mjenjača koju karakteriše izuzetno kratak hod.
S obzirom na kategoriju kojoj pripada Civic Type R, odlično je što su u Hondi u paket osvježavanja ubacili novorazvijene kočnice s kočnim pločicama koje su manje sklone pregrijavanju, a rekalibriran je i upravljački sistem i ovjes čiji će adaptivni amortizeri u "Comfort" radnom režimu sada osigurati više udobnosti.
Bez obzira na "rat" koji nekoliko automobilskih kompanija (među kojima je i Honda) posljednjih godina vodi na njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife, gdje nastoje imati najbrži produkcijski automobil s prednjim pogonom, ispod poklopca osvježenog Civica Type R i dalje je isti dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 320 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Prijenos snage na prednju osovinu kojoj pomaže ograničena mehanička blokada diferencijala obavlja se posredstvom ručnog 6-stepenog mjenjača sa skraćenim prijenosnim odnosima, a sve spomenuto dovoljno je da Civic Type R od 0 do 100 km/h stiže za 5,8 sekundi i razvije 272 km/h. O ranije najavljenoj još snažnijoj verziji u Hondi za sada šute.