Za povratak na tron
13

Honda predstavila adekvatan odgovor na Mégane R.S. Trophy-R

E. L.
Honda će brojčano ograničeno i namjenski olakšano izdanje Civica Type R ponuditi isključivo u žutoj boji karoserije.

Zbog nastojanja da u kategoriji produkcijskih modela s prednjim pogonom povrate tron, koji im je na stazi Nürburgring Nordschleife nedavno ukrao najlakši i najbrži Renault Mégane R.S. Trophy-R, u Hondi su predstavili ranije najavljen Civic Type R koji je podvrgnut adekvatnoj dijeti i dodatno optimiziran za slobodno vrijeme na stazi.

S ciljem da kroz „zeleni pakao“ prođu za manje od sedam minuta i 40 sekundi, što je rezultat koji je trenutno u posjedu Renault Sporta, Japanci su na „Limited Edition“ Civic Type R stavili nove lakše BBS-ove felge, smanjili nivo zvučne izolacije, skinuli zadnji brisač, ukinuli sistem provjetravanja prema zadnjim sjedištima... Olakšani Civic evropskim kupcima nudit će se bez multimedijalnog sistema i klima-uređaja.

Standardne Continentalove gume u ovom slučaju zamijenjene su gumama iz ponude Michelina (Pilot Sport Cup 2), a automobil je dobio rekalibrirane amortizere i još precizniji upravljački sistem.

U Hondi smatraju da će urađeni posao biti sasvim dovoljan za povratak Nordschleife trona, pa nisu mijenjali ništa ispod prednjeg poklopca gdje se krije dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 320 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je standardnoj (težoj) verziji dovoljno da do „stotke“ stigne za 5,8 sekundi i razvije više od 270 km/h.

Vezani članci