Od ove godine
11

Fordov supersportski model GT imat će više snage i manje boje

E. L.
Kupci koji će ove godine sjesti u svoj Ford GT mogu računati na nešto snažniji motor i opciju s kojom na karbonskoj karoseriji nema boje.

U čast proslavljanja 50 godina od prve pobjede na trci izdržljivosti 24 sata Le Mansa Ford je krajem 2016. godine počeo proizvoditi brojčano ograničeno izdanje druge generacije supersportskog modela GT čija je produkcija produžena još dvije godine i trajat će do 2022. godine.

Promjene na svih 250 planiranih primjeraka koji će biti proizvedeni i isporučeni ove godine uključuju nešto snažniji centralno smješten 3,5-litarski biturbo V6 motor (+13 KS), veći raspon najvećeg obrtnog momenta i veće hladnjake za bolje hlađenje 669 KS, a kupcima će se ponuditi i mogućnost odabira karbonske karoserije na kojoj neće biti boje.

U odjelu Ford Performance misle da će se jasno vidljivi karbonski paneli odlično uklopiti s kompletom karbonskih felgi koje će u opciji karoserije "Liquid Carbon“ biti dio standardne opreme u kojoj je od ove godine i izduvni sistem renomirane slovenačke kompanije Akrapovič s kojim je superbrzi GT još lakši i bučniji.

Promjene završavaju s rekalibriranim adaptivnim ovjesom koji će u radnom programu "Track“ osigurati još bolju upravljivost kroz brze zavoje (na zatvorenim stazama), a ugovor između Forda i kupca prema kojem kupac svoj GT smije prodati nakon dvije godine vlasništva vrijedi i dalje.