Iza naziva EcoBlue krije se posljednje i najnaprednije izdanje Fordovog dvolitarskog četverocilindarskog dizelskog motora koji će se sada sa četiri nivoa snage nuditi i u kombinaciji s praktičnim monovolumenskim modelima S-Max i Galaxy, čije vrijeme u Evropi, prema riječima odgovornih, nije prošlo.
U kombinaciji s jednim turbopunjačem motor se nudi s tri nivoa snage (120, 150 i 190 konjskih snaga), a vrh ponude pripada verziji s dva turbopunjača koja isporučuje 240 konjskih snaga. Za prijenos snage na prednju ili obje osovine kupci će moći birati između ručnog 6-stepenog i automatskog 8-stepenog mjenjača koji s posljednjim rekalibriranjem nudi bržu izmjenu stepeni prijenosa, a Ford uz automatski mjenjač nudi i adaptivni tempomat.
Osim spomenutog motora Ford uz S-Max s luksuznim paketom opreme Vignale nudi i povećan nivo zvučne izolacije putničke kabine, što je standardna oprema za oba monovolumena u kombinaciji s najsnažnijim (bi)turbodizelskim motorom koji se može dobiti samo u kombinaciji s automatskim mjenjačem. Tu su i dvije nove boje karoserije, a S-Max s paketom opreme ST-Line krase crvene kočne čeljusti.
Slična poboljšanja Ford će uskoro ponuditi i za model Mondeo koji do daljnjeg također ostaje u ponudi za kupce u Evropi.