Novi motori
6

Ford Ka+ zategnuo bore, u Ženevu stiže i verzija Active

Klix.ba
Iako nas potpuno novi Focus neće počastiti svojiim prisustvom na Sajmu automobila u Ženevi u martu, Ford će ipak imati šta pokazati. To će biti obnovljeni model Ka+, kao i Active verzija dizajnirana u duhu Fieste Active predstavljene prošle godine.

Novi pseudo crossover predstavlja više od pukog estetskog paketa, tako da osim tipičnih plastičnih zaštita ima i širi osovinski razmak, kao i veći prednji anti-roll bar (stabilizator). Fordovi inžinjeri su modificirali električni servo kako bi Ka+ Active djelovao više kao crossover nego gradski automobil. Ostala poboljšanja uključuju amortizere koji omogućavaju udobniju vožnju po neravnim terenima, dok poboljšani Active Rollover Preventio sistem nudi povećanju sigurnost kada imate prtljag na krovu.

Osim Active specifikacija, Ka+ je dobio 1,5-litarski turbodizelski motor koji razvija 94 KS i 215 Nm obrtnog momenta. Emisija CO2 iznosi 99 g/km, a automobil ima i Spart Regenerative Charging sistem koji dodatno smanjuje potrošnju automatskim aktiviranjem alternatora koji puni bateriju prilikom kočenja i krstarenja.

Što se tiče benzinaca, stari 1,2-litarski Duratec je zamijenio potpuno novi Ti-VCT motor iste zapremine koji je moguće dobiti u verzijama sa 69 i 84 KS. Ovaj motor ima dosta zajedničkog s većim 1,5-litarskim EcoBoost motorom koji pokreće evropsku verziju Fieste ST, ali je štedljiviji i tiši. Bez obzira na odabir motora, Ka+ Active posjeduje petostepeni manuelni mjenjač, koji šalje snagu na prednje točkove.

Iako je na dnu Fordove ponude na Starom kontinentu, Ka+ ipak nije bez opreme. Posjeduje kompanijin SYNC 3 infotainment sistem sa 6,5-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, kao i Apple CarPlay i Android Auto integraciju. Sjedišta imaju grijače, brisači senzore za kišu, vjetrobransko staklo se također grije, a tu su i stražnji parking senzori te automatski klima uređaj.

Ford će započeti prodaju modela Ka+ i Ka+ Active u Evropi nešto kasnije ove godine.