Unikatna kreacija
18

Ferrari SP48 Unica je nova "specijalka" iz Maranella

D. B.
Nakon specijalnih modela s V12 motorom kao što su Omologata i BR20, nova unikatna kreacija iz Ferrarija ima V8 motor, a riječ je o modelu SP48 Unica.

Ferrari SP48 Unica je baziran na modelu F8 Tributo, ali se to ne može reći baš na prvi pogled jer je karoserija značajno redizajnirana.

Unikatnu kreaciju je naurčio dugogodišnji Ferrarijev klijent koji je učestvovao u razvoju automobila, a može se reći i da je imao "posljednju riječ" u svakom koraku procesa.

Potpuno nova prednja maska je nastala korištenjem procediralno-parametarskih tehnika modeliranja i 3D prototipa. Uočljiv je utjecaj modela Roma jer SP48 Unica ima sličan trodimenzionalni efekt prednje rešetke koji daje superautomobilu svjež dizajn u poređenju s poznatim modelom F8 Tributo, kao i modelima 488 i 458.

Stražnji kraj je elegantniji nego ranije jer je uklonjeno stražnje staklo, a četiri okrugla stražnja svjetla zamijenjena su tankim LED linijama koje podsjećaju na Romu. Promjene su uočljive i na profilu, a pored novih felgi, SP48 Unica ima drugačije bočne usisnike pozicionirane nešto niže. Crni pragovi zauzimaju nešto veću površinu.

Fotografija unutrašnjosti još uvijek nema, ali se zna da je uglavnom prenesena iz modela F8 Tributo. Na desnoj strani armaturne ploče je SP48 Unica oznaka, a sjedišta su presvučena laserski perforiranom Alcantarom koja je prisutna i na drugim mjestima.

O eventualnim mehaničkim promjenama nema detalja, tako da ova "specijalka" vjerovatno ima isti 3,9-litarski twin-turbo V8 motor koji pokreće i F8 Tributo, a koji razvija 710 KS i 770 Nm obrtnog momenta. F8 Tributo se "katapultira" od 0 do 100 km/h za 2,9 sekundi, a do 200 km/h stiže za 7,8 sekundi prije nego dostigne maksimalnih 340 km/h.

Cijena još uvijek nije objavljena.