Društvu postojećih i najavljenih ultrasportskih hibridnih automobila priključio se i najnoviji proizvod kojim u Maranellu nastavljaju tamo gdje je stao prethodni hibridni model LaFerrari.
Lakši i krući u odnosu na LaFerrari, SF90 Stradale sa sobom donosi manji motor s unutrašnjim sagorijevanjem, mogućnost punjenja baterija i s vanjskih izvora (plug-in), pogon preko obje osovine i, naravno, još više konjskih snaga (što ga čini najsnažnijim Ferrarijem do sada koji se može koristiti na javnim cestama).
Iza kombinovanih 1.000 konjskih snaga stoji 4-litarski biturbo V8 motor (780 KS) i tri elektromotora koja proizvode 220 konjskih snaga. Dva elektromotora smještena su na prednjoj osovini, a treći je svoje mjesto pronašao iza centralno smještenog V8 motora.
Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila, a spomenuti brojevi dovoljni su da Ferrarijev najnoviji dvosjed od 0 do 100 km/h stiže za 2,5 sekundi i razvije 340 km/h.
Bez asistencije V8 motora (u radnom programu eDrive) automobil može razviti 135 km/h i prije potpunog pražnjenja baterija preći 25 kilometara, a svoje je dinamičke osobine već demonstrirao na Ferrarijevoj testnoj stazi čiji je krug zatvorio za minut i 19 sekundi, skoro sekundu brže od najboljeg vremena koje je ostvario LaFerrari.
U Ferrariju još uvijek nisu otkrili cijenu automobila koji bi do prvih kupaca mogao stići prije kraja godine.