Hibridno čudovište
63

Ferrari predstavio najsnažniji cestovni model do sada

Klix.ba
Iza naziva SF90 Stradale krije se hibridni nasljednik čuvenog modela LaFerrari koji sa sobom donosi 1.000 konjskih snaga koje su zadužene za samo 1.570 kilograma.

Društvu postojećih i najavljenih ultrasportskih hibridnih automobila priključio se i najnoviji proizvod kojim u Maranellu nastavljaju tamo gdje je stao prethodni hibridni model LaFerrari.

Lakši i krući u odnosu na LaFerrari, SF90 Stradale sa sobom donosi manji motor s unutrašnjim sagorijevanjem, mogućnost punjenja baterija i s vanjskih izvora (plug-in), pogon preko obje osovine i, naravno, još više konjskih snaga (što ga čini najsnažnijim Ferrarijem do sada koji se može koristiti na javnim cestama).

Iza kombinovanih 1.000 konjskih snaga stoji 4-litarski biturbo V8 motor (780 KS) i tri elektromotora koja proizvode 220 konjskih snaga. Dva elektromotora smještena su na prednjoj osovini, a treći je svoje mjesto pronašao iza centralno smještenog V8 motora.

Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila, a spomenuti brojevi dovoljni su da Ferrarijev najnoviji dvosjed od 0 do 100 km/h stiže za 2,5 sekundi i razvije 340 km/h.

Bez asistencije V8 motora (u radnom programu eDrive) automobil može razviti 135 km/h i prije potpunog pražnjenja baterija preći 25 kilometara, a svoje je dinamičke osobine već demonstrirao na Ferrarijevoj testnoj stazi čiji je krug zatvorio za minut i 19 sekundi, skoro sekundu brže od najboljeg vremena koje je ostvario LaFerrari.

U Ferrariju još uvijek nisu otkrili cijenu automobila koji bi do prvih kupaca mogao stići prije kraja godine.