Ferarri 612 Scaglietti
0

Novi Ferarri će odlukom Luce di Montezemela nositi ime ovog velikog italijanskog dizajnera čija su najveća djela nastala baš u vrijeme kada je Enzo Ferarri počeo sa svojom avanturom gradnje sportskih automobila.
Ferarri 612 Scaglietti predstavlja savršeno riješenje sportske berlinette izvrsnih performansi koja je u isto vrijeme u stanju udobno prevesti čak četiri putnika. Ovaj model je očiti nasljednik veoma uspješnog Ferarrija 456M, a povećanjem dimenzija znatno je povećan komfor dok se u isto vrijeme uspjelo uštediti na težini za čak 60 kg, te su primjenjena mnoga savremenija riješenja.
Šasija je u potpunosti izvedena od aluminija, kao i mnoge komponente ovjesa, te je zahvaljujući modernoj tehnologiji i ovom materijalu ostvarena čak 60% veća ukupna krutost cijelog automobila. Ovome se može zahvaliti i znatno poboljšano ležanje na cesti bez uticaja na komfor, te naravno što je najvažnije maksimalna zaštita putnika pri sudaru.
Pri konstrukciji su uloženi veliki napori u odnos težina i gravitacijskog težišta između dvije osovine jer je pogonska jedinica ugrađena ispred prednje a mjenjač i diferncijal kod zadnje osovine. Ti napori su rezultirali da prednja osovina nosi 46% težine cijelog automobila, a zadnja 54% što je fantastično blizu savršenom omjeru od 50-50.
Ono što je ipak najbitnije u svakom Ferarriju je agregat, a ovdje se radi o V12 dragulju sa 65 stepeni razmaka između cilindara, i zapremine od 5.748 ccm ali je za potrebe imena ova brojka zaokružena na 6 te se tako sa brojem cilindara dobiva 612.
Ovaj V12 predstavlja zadnju ferarrijevu riječ u izgradnji visoko-kapacitenih motora, te razvija impresivnih 540 KS pri normalno visokih 7500 okr/min. Za prenos snage zadužen je šest-stepeni mjenjač dostupan i u ručnoj verziji ali i u popularijoj i skupljoj elektro-hidrauličnoj varijanti, poznatoj kao F1A, koja objedinjuje zadovoljstvo i brzinu ručne izmjene sa komforom automatskog prenosa.
Performanse koje obezbjeđuje ova pogonska jedinica su na nivou jednog propetog konjića te ga ubrazavaju do stotke za samo 4.2 sekunde a kazaljka brzinomjera se zaustavlja na 315 km/h.
Za dizajn je naravno zadužen legendarni Pininfarinin studio, koji je odlično uspio da pomiri eleganciju i dinamični sportski dizajn. U unutrašnjosti neće nedostajati komfora. Pristup zadnjim sjedištima je znatno olakšan a i udobnost sjedenja na istim znatno unaprijeđena jer je u odnosu na 456M dužina rastegnuta za 139 mm.
Također ova sretna četiri putnika neće morati nositi isključivo kreditne kartice zbog nedostatka prtljažnog prostora jer se u Scagliettiju našlo mjesta i za prtljažnik od, za Ferarri impresivnih, 240 litara zapremine.
Šasija je u potpunosti izvedena od aluminija, kao i mnoge komponente ovjesa, te je zahvaljujući modernoj tehnologiji i ovom materijalu ostvarena čak 60% veća ukupna krutost cijelog automobila. Ovome se može zahvaliti i znatno poboljšano ležanje na cesti bez uticaja na komfor, te naravno što je najvažnije maksimalna zaštita putnika pri sudaru.
Pri konstrukciji su uloženi veliki napori u odnos težina i gravitacijskog težišta između dvije osovine jer je pogonska jedinica ugrađena ispred prednje a mjenjač i diferncijal kod zadnje osovine. Ti napori su rezultirali da prednja osovina nosi 46% težine cijelog automobila, a zadnja 54% što je fantastično blizu savršenom omjeru od 50-50.
Ono što je ipak najbitnije u svakom Ferarriju je agregat, a ovdje se radi o V12 dragulju sa 65 stepeni razmaka između cilindara, i zapremine od 5.748 ccm ali je za potrebe imena ova brojka zaokružena na 6 te se tako sa brojem cilindara dobiva 612.
Ovaj V12 predstavlja zadnju ferarrijevu riječ u izgradnji visoko-kapacitenih motora, te razvija impresivnih 540 KS pri normalno visokih 7500 okr/min. Za prenos snage zadužen je šest-stepeni mjenjač dostupan i u ručnoj verziji ali i u popularijoj i skupljoj elektro-hidrauličnoj varijanti, poznatoj kao F1A, koja objedinjuje zadovoljstvo i brzinu ručne izmjene sa komforom automatskog prenosa.
Performanse koje obezbjeđuje ova pogonska jedinica su na nivou jednog propetog konjića te ga ubrazavaju do stotke za samo 4.2 sekunde a kazaljka brzinomjera se zaustavlja na 315 km/h.
Za dizajn je naravno zadužen legendarni Pininfarinin studio, koji je odlično uspio da pomiri eleganciju i dinamični sportski dizajn. U unutrašnjosti neće nedostajati komfora. Pristup zadnjim sjedištima je znatno olakšan a i udobnost sjedenja na istim znatno unaprijeđena jer je u odnosu na 456M dužina rastegnuta za 139 mm.
Također ova sretna četiri putnika neće morati nositi isključivo kreditne kartice zbog nedostatka prtljažnog prostora jer se u Scagliettiju našlo mjesta i za prtljažnik od, za Ferarri impresivnih, 240 litara zapremine.
Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Sedam decenija
14h 48m

Aston Martin obilježio 70 godina od nastanka prvog DB-a
Čuvaju ekskluzivitet
18h 6m

Lamborghini neće proizvesti manji SUV od Urusa, ali će biti još modela u budućnosti
Uskoro u prodaji
19h 19m

BMW privodi kraju testiranja modela M850i xDrive
Novi crossover
jučer
Evropski automobil godine Volvo XC40 predstavljen u Sarajevu
Produžena verzija
jučer
Mercedes-Benz A-Klasa Sedan predstavljen u Pekingu
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)
Tekst ispravke:
Tekst ispravke: