Iz Lamborghinija u Audi
0

Deset cilindara i za Audi R8

Sarajevo-x.com
VAG koncern konačno je započeo i sa direktnom eksploatacijom kapaciteta Lamborghinija, pa se tako u ponudi motora za supersportski Audi R8 od sada nalazi i 5,2-litarski V10 motor koji je već poznat iz Gallarda LP560-4.

Za sajam automobila u Detroitu sljedećeg mjeseca Audi je najavio premijeru najbržeg serijskog R8, a koji će tu titulu zahvaliti prije svega snažanom motoru kojeg su posudili iz Lamborghinija. Desetcilindarski motor u V formaciji radne zapremine 5,2 litra proizvodiće 528 KS, tačnije isto onoliko snage koliko obezbjeđuje i u prestižnom Gallardu. Zanimljivo je da ovo nije prvo pojavljivanje Lambovog V10 u Audijevom R8. Naime, ovaj motor je već imao premijeru u takmičarskom R8 Le Mans Series takmičarskom automobilu koji je pripremljen za GT3 klasu.

Sa ovim motorom „civilni“ R8 svrstaće se među najbrže i najsposobnije automobile na planeti, pa će tako sa ubrzanjem od 0 do 100 km/ koje traje samo 3,9 sekundi i sa maksimalnih 315 km/h biti u prvoj ligi supersportista ove klase. Naravno, za maksimalno efikasan prenos sve snage u Audiju su obezbjedili i odličan ručni 6-stepeni mjenjač, dok će u listi opcija biti i vrhunski R tronic mjenjač, koji je ustvari supersportska verzija famoznog DSG mjenjača sa dvostrukim kvačilom.

Audi R8 V10 će se od slabije braće isticati i po vanjskom izgledu. Tu su prije svega LED svjetla, koja se po prvi put koriste za oborena, duga ali dnevna svjetla. Novost je i veći zadnji difuzor zraka koji obezbjeđuje više potisne sile prema tlu, a u istom prostoru nemoguće je ne primjetiti i znatno veće dvostruke ovalne otvore izduvnog sistema. Unutrašnjost je također oplemenjena vrhunskim Bang&Olufsen zvučnim sistemom, kao i skupocjenom Nappa kožom.

Kada nakon premijere u SAD-u najsnažniji R8 počne stizati u prodaju, očekuje se da će koštati oko 140.000 eura.