Zapanjujući novi koncept predstavlja svjež i (napokon) avangaradan pristup Citroëna u dizajniranju lifestyle automobila što je odavno njegov zaštitini znak ali je duži period na tržište izbacivao modele koji su svojim dizajnom dali naslutiti da je Citroën u fazi traženja vlastitog identiteta.
Dinamičan oblik i velika pažnja posvećena tečnosti i aerodinamičnosti dizajnerskih linija karoserije daju C-Airlounge konceptu respektabilan vazdušni otpor od samo 0.26 Cw što je rezultat dostojan supersportskih automobila te ovim dokazuje da prostranost i upotrebljivost ne trebaju biti ugroženi na račun lijepog izgleda i aerodinamike.
Ali C-Airlounge ne karakterišu samo izvrstan izgled i impresivno nizak aerodinamički otpor jer se ispod ove zakrivljene karoserije nalazi također i neobično ali i veoma intiligentno riješenje dizajna unutrašnjeg prostora.
Najveću inovaciju u iskoristivosti unutrašnjeg prostora do maksimuma predstavlja sitem modularnih sjedišta koja, zavisno od podešenosti, mogu udobno smjestiti od četiri do pet osoba.
Kao dodatak svemu ovome, potpunom ugođaju u unutrašnjosti doprinosi poseban sistem koji pomoću optičkih vlakana te video projektora u podnim oblogama i osloncima ruku omogućava putnicima da odaberu osvjetljenje kabine u zavisnosti od njihovog trenutnog raspoloženja.
Sve ostale detalje i karakteristike ovog inovativnog koncepta ćemo morati sačekati do zvanične premijere na Frankfurt Motor Showu početkom septembra ove godine.