Novi koncept
10

Chevrolet predstavio prvu Corvettu s centralno postavljenim motorom

E.L.
U osmoj generaciji najpoznatijeg američkog sportskog automobila V8 motor(čina) više nije ispred vozača i suvozača.

Nakon 66 godina od predstavljanja prve generacije najpoznatijeg američkog sportskog automobila u Chevroletu su konačno realizovali višegodišnju ideju i predstavili Corvettu koju (ako zanemarimo mnogobrojne nerealizovane prototipe) prvi put pokreće centralno smješten motor.

Prototip osme generacije u objektivima fotoaparata prvi put se pojavio još 2016. godine, a skoro četiri godine poslije Chevrolet je konačno skinuo veo s produkcijske verzije Corvette C8 s kojom u premijernom izdanju stiže i dodatak Stingray.

Na razočarenje tradicionalista novu generaciju Corvette pokreće centralno smješten 6,2-litarski atmosferski V8 motor koji u kombinaciji s oznakom Z51 nudi oko 500 konjskih snaga, a za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač kojem asistiraju dva kvačila.

Već je najavljeno da će Chevrolet uskoro ponuditi i verzije sa znatno snažnijim (bi)turbo motorima, a na vrhu ponude trebala bi biti hibridna kombinacija pogona kojom bi vozač na raspolaganju imao više od 1.000 "konja".

Do tada, C8 Stingray Z51 s pomičnim panelima krova od 0 do 100 km/h stiže za manje od tri sekunde i (nezvanično) razvija više od 320 km/h. Prvi kupci u svoje bi automobile trebali sjesti početkom naredne godine.

Vezani članci